Mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2013

Anonym trådstarter

Har mens smerter ? Skal ha mens dn 11/10 er det normalt at få sådan lidt mens smerter så langt op til? Det sådan det niver lidt og murre agtigt andre der har oplevet det ? PB 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

MosterA

Anonym skriver:

Har mens smerter ? Skal ha mens dn 11/10 er det normalt at få sådan lidt mens smerter så langt op til? Det sådan det niver lidt og murre agtigt andre der har oplevet det ? PB 2

Sad lige og ledte efter en tråd hvor der var andre der havde haft men smerter, men uden mens.

I går aftes havde jeg de vildeste mens. smerter. Jeg er stoppet med mini-piller 23 august og der er ikke sket noget siden, så jeg regnede med at nu kom den, men nej her til aften er der stadig ikke skyggen af mens. 

Vi er også på PB vol. 2 så håber lidt der er nogle der har prøvet noget ligende der kan fortælle om deres erfaringer 

Anmeld

27. september 2013

Manna

Tidspunktet passer jo meget godt med ægløsning, så jeg vil da tro, at I har ægløsning eller coming up.
Det kunne jo også være graviditet?
Nogle oplever at have mens, selvom de er gravide...
Ægløsningssmerter kaldes også mittelschmerzen

Anmeld

28. september 2013

Anonym trådstarter

MosterA skriver:

Sad lige og ledte efter en tråd hvor der var andre der havde haft men smerter, men uden mens.

I går aftes havde jeg de vildeste mens. smerter. Jeg er stoppet med mini-piller 23 august og der er ikke sket noget siden, så jeg regnede med at nu kom den, men nej her til aften er der stadig ikke skyggen af mens. 

Vi er også på PB vol. 2 så håber lidt der er nogle der har prøvet noget ligende der kan fortælle om deres erfaringer 

Det er altså lidt spænende .
jeg har aldrig kunne mærke min æl, bliver ved at have æl slim virkelig tykt sejt slim o0 så hvis det æl jeg har haft så gør det sku lidt ondt må jeg sige . dengang jeg ventede min søn, fik jeg også de sygeste mens smerter hvor jeg tænkte nu dør jeg! anede ikke jeg var gravid dengang så jeg gik yderligere 2 måneder i tvivlen .
så lad os da håbe for os vi er gravide

Anmeld

28. september 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Tidspunktet passer jo meget godt med ægløsning, så jeg vil da tro, at I har ægløsning eller coming up.
Det kunne jo også være graviditet?
Nogle oplever at have mens, selvom de er gravide...
Ægløsningssmerter kaldes også mittelschmerzen

bliver ved at have tykt æl slim, og stadig mens smerter.
jamen kan huske sidste gravidtet, fik jeg også mange mens smerter lige pludselig og meget uren hud, hvilket jeg også har nu men xx da for det var æl jeg mærkede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.