Øget udflåd ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2013

Anonym trådstarter

Hm ja undrer mig bare lidt og har sat den på anonym da jeg ikke vil have tråden bundet med min profil, selvom nogle af jer nok har gættet hvem jeg er

Er 5 dage siden jeg blev insemineret, og har sammen med ømhed og niv haft en del udflåd her til aften, og har efterladt lidt brun/gullig affarvning i trusserne
Har fint med symptomer fra æl test, så intet unormalt der, aaaalt for tidligt at teste, da de hos os først tester på 17 dagen, og kun ville være 2+2 - 2+5 så det kan ikke være graviditet. I det samme jeg trak trusserne ned kom en lettere syrligt lugt, men ikke grim og har ingen tegn på betændelse/infektion

Nogen bud, noget jeg skal holde øje med ?

Der kan svares anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hm ja undrer mig bare lidt og har sat den på anonym da jeg ikke vil have tråden bundet med min profil, selvom nogle af jer nok har gættet hvem jeg er

Er 5 dage siden jeg blev insemineret, og har sammen med ømhed og niv haft en del udflåd her til aften, og har efterladt lidt brun/gullig affarvning i trusserne
Har fint med symptomer fra æl test, så intet unormalt der, aaaalt for tidligt at teste, da de hos os først tester på 17 dagen, og kun ville være 2+2 - 2+5 så det kan ikke være graviditet. I det samme jeg trak trusserne ned kom en lettere syrligt lugt, men ikke grim og har ingen tegn på betændelse/infektion

Nogen bud, noget jeg skal holde øje med ?

Der kan svares anonymt

Det er helt normalt.. Det kan være du er blevet kradset lidt med katederet da de puttede sæden op.. 

Jeg har oplevet det nogle gange.. 

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Det er helt normalt.. Det kan være du er blevet kradset lidt med katederet da de puttede sæden op.. 

Jeg har oplevet det nogle gange.. 

Tak, undrede mig når det er så mange dage efter, fik lidt sidst, men der kom det med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.