bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
6 svar
2 synes godt om
24. september 2013

Anonym trådstarter

inden jeg blev gravid var jeg ikke helt tilfreds med mine bryster, men tilfreds nok til at leve med dem ..

efter jeg har ammet mit barn i 4mdr er de blevet så grimme.
det ligner 70årige hudflapper , der er bare ikke nåetfylde "foroven" mere

hvordan lever i med dem ? . når man ikke har råd til at få dem lavet

har fået mig en ny fyr, og det påvirker meget så meget det med mine bryster, har kun tøjet af hvis der er mørkt - ellers forgår sex med bh og top på..

bliver ked af det når jeg står nøgen, for det er bare ikke bryster i min verden, men hudflapper der hænger ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

inden jeg blev gravid var jeg ikke helt tilfreds med mine bryster, men tilfreds nok til at leve med dem ..

efter jeg har ammet mit barn i 4mdr er de blevet så grimme.
det ligner 70årige hudflapper , der er bare ikke nåetfylde "foroven" mere

hvordan lever i med dem ? . når man ikke har råd til at få dem lavet

har fået mig en ny fyr, og det påvirker meget så meget det med mine bryster, har kun tøjet af hvis der er mørkt - ellers forgår sex med bh og top på..

bliver ked af det når jeg står nøgen, for det er bare ikke bryster i min verden, men hudflapper der hænger ..

Man lever med dem eller sparer op!

Har ingen gode råd som sådan, har selv hængeyver, men sparer op og lever med dem til pengene er der til at få dem rettet.. Manden synes de er smukke (ja hvorhenne tænker jeg bare ?)

Måske du kunne forklare din fyr hvordan det hænger sammen ? Han vil helt sikkert sige at dine bryster er perfekte som de er 

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Man lever med dem eller sparer op!

Har ingen gode råd som sådan, har selv hængeyver, men sparer op og lever med dem til pengene er der til at få dem rettet.. Manden synes de er smukke (ja hvorhenne tænker jeg bare ?)

Måske du kunne forklare din fyr hvordan det hænger sammen ? Han vil helt sikkert sige at dine bryster er perfekte som de er 

Ja, man spare op, men det kan godt være lidt svært med en ydelse på 5500 udbetalt.

hvor meget ligger du fra ? (foruden i er to med en indkomst)

Han siger at det ikke vil gøre ham nået og at han kan lide mig og min krop som den er, og han ved godt at jeg ammet. så han er sød på den front.

Anmeld

24. september 2013

Bshizzle

Kender det alt for godt selv.. Bortset fra mine ikke kan hænge.. Men er bare små!! 

Så jeg er SÅ ked af dem, og selvom kæresten siger han er tilfreds med dem, så hjælper det bare slet ikke mig! 

Så har taget beslutningen om at spare op og få lavet dem større.

men Ja.. Jeg er på KH, så kan ikke alene spare op pt.

Men én ting er HELT sikkert.. Og det er hvis vi ender med en beslutning om et 3 barn, så kommer det i første række, da jeg kun har hørt dårligt om silikone bryster og efter amning  

Men nye babser er på "to do listen" 

men ang opsparing.. Så alt fra 50 kr til 500 kr pr månede kunne være en mulighed 

Hver øre er bedre end ingen ting 

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Kender det alt for godt selv.. Bortset fra mine ikke kan hænge.. Men er bare små!! 

Så jeg er SÅ ked af dem, og selvom kæresten siger han er tilfreds med dem, så hjælper det bare slet ikke mig! 

Så har taget beslutningen om at spare op og få lavet dem større.

men Ja.. Jeg er på KH, så kan ikke alene spare op pt.

Men én ting er HELT sikkert.. Og det er hvis vi ender med en beslutning om et 3 barn, så kommer det i første række, da jeg kun har hørt dårligt om silikone bryster og efter amning  

Men nye babser er på "to do listen" 

men ang opsparing.. Så alt fra 50 kr til 500 kr pr månede kunne være en mulighed 

Hver øre er bedre end ingen ting 

Vil det være dumt at få dem lavet når man ikke r færdig med at få børn men bare Ikk ska amme dem?

Anmeld

24. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Vil det være dumt at få dem lavet når man ikke r færdig med at få børn men bare Ikk ska amme dem?

Ja.. Jeg venter selv til jeg har fået mine børn..

mht opsparing - ja sparer pt op til bryllup men fortsætter opsparingen bagefter, pt sættes der 1500 ind /mdr+ det løse, men efter 2015 bliver det mindre da vores huslån ændres..

Anmeld

24. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

ja, for dine bryster havde højst sandsynligt fået samme udseende selvom du ikk havde ammet. brysterne gør klar til mælk og deponerer fedt under graviditeten, så ligemeget hvad, vil brysterne blive "fyldt op" for så at blive tømt igen, og det er dét der giver hængebarm.  Har læst flere steder at amning egentlig ikk har den store betydning for det, men det har selve graviditeten  så jeg ville nok vente til de har været "turen" igennem for sidste gang, og så få lavet drømmebarmen efter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.