Rokketænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så har thea endelig ( hvis du spørg hende&nbsp fået hele 2 rokketænder og hun er meget, meget stolt!! 

Hun er lige blevet 5 år og jeg ka bare let ik forstå at hun nu er blevet så stor! Ka slet ik forstå hvor tiden er fløjet hen!! Så vildt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ja så har thea endelig ( hvis du spørg hende&nbsp fået hele 2 rokketænder og hun er meget, meget stolt!! 

Hun er lige blevet 5 år og jeg ka bare let ik forstå at hun nu er blevet så stor! Ka slet ik forstå hvor tiden er fløjet hen!! Så vildt!! Vh stine

Sejt Tillykke til hende... Det er det vildeste så er man jo virkelig stor nu :-D:-D:-D

Anmeld

24. september 2013

StineW79

Tauf skriver:

Sejt Tillykke til hende... Det er det vildeste så er man jo virkelig stor nu :-D:-D:-D

Ja det er helt vildt sejt, og hun har bare gået og drømt om at få en rokketand, det sidste år i hvert fald!! Og nu har hun hele 2.VILDTTTTTT x

Anmeld

24. september 2013

Mumto3

Ih, tillykke!!! Ja, der er noget helt særligt over rokketænder. -og det er da tidligt hun har fået dem!

Anmeld

24. september 2013

Pikku Myy

Puha, jeg går og gruer lidt for at de blivende tænder skal dukke op. I løbet af det sidste halve år har han slået en flig af sin fortand og slået to tænder en smule løse - mælketænderne må gerne være prøveklude lidt endnu.

Når det er sagt, så kan jeg godt forstå din datter er stolt. Jeg kan lige så tydeligt huske hvor stor man føler sig når tænderne begynder at rokke.

Anmeld

24. september 2013

StineW79

Mumto3 skriver:

Ih, tillykke!!! Ja, der er noget helt særligt over rokketænder. -og det er da tidligt hun har fået dem!

Jeg føler også at det er vildt tidligt, men når jeg tænker tilbage så havde jeg også selv tabt de første par tænder før jeg startede i skole. 

Sidst hun var ved tandlæge, kommenterede hun på at thea nok snart ville få rokketænder, da hendes gummer er hvide, under mælketænderne. Så vi har jo nærmest bare gået og ventet på at de sku komme. 

Men føler bre at min lille bitte baby, er blevet så hurtigt stor. Ka jo slet ik følge med vh stine

Anmeld

24. september 2013

StineW79

Pikku Myy skriver:

Puha, jeg går og gruer lidt for at de blivende tænder skal dukke op. I løbet af det sidste halve år har han slået en flig af sin fortand og slået to tænder en smule løse - mælketænderne må gerne være prøveklude lidt endnu.

Når det er sagt, så kan jeg godt forstå din datter er stolt. Jeg kan lige så tydeligt huske hvor stor man føler sig når tænderne begynder at rokke.

Forrie sommer slog thea også en flig f den ene fortand, og slog den anden løs, så vi er da også lidt spændte på om der bliver noget at se på de nye. Men tror nu ik at der bliver nogen problemer ( 7-9-13 ) 

Ja ka også selv tydelig huske hvor fedt det var med rokketænder. Jeg elskede når de var så løse, at man lige ku hive dem ud vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.