Hvad ønsker i jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

MissTas

xoxotasha skriver:

Hvad ønsker I jer til jul?  Måske man kunne få ny inspiration. 

Miner ønsker ind til videre:

ghd glattejern
Biograf for 2
Dennis Knudsen mascara i sort
Super gavekort (gavekortet.dk)
Brunch with Bubbles (smartbox.dk)
Gavekort til H&M

Thebodyshop.dk :
ALOE GENTLE EXFOLIATOR
STRAWBERRY BODY BUTTER
BROW & LINER KIT (de mørkeste farver)
Gavekort til bodyshop

Her ønsker jeg mig følgende:

Bodum håndmixer i sort

Marc jacobs classic Q percy taske i sort

Estelauder foundation

Pillivuyt frokost tallerkner

gavekort til bianco, Bahne og Modström

Armani code parfume

Roberto Cavalli parfume

Sif jacobsen ring, halskæde og ørestikker

Det var vist hvad jeg havde indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

C-Dog

Åh ville ønske Jeg fik julegaver her i familien stopper man med at få gaver når man er 17 år... Men så får mine søde børn jo en gave i stedet. Og jeg køber gave til mig selv - så jeg har noget at pakke op juleaften. Manden plejer at glemme at købe til mig. I år tror jeg jeg køber neglelak, og måske en skoletaske. :-)

Anmeld

25. september 2013

stjernehimmel

ÅHHHHH jeg ønsker mig fred og ro... uden divting der skal klares, og problemer der skal håndteres ;-)

Og en dag hvor jeg står op når jeg vil, går i nattøj HELE dagen, kan smide mig på sofaen, se grim ud, spise elendig mad og bare lave absolut INETET ;-)

Anmeld

25. september 2013

Zelinasmor

Super ønsker allesammen. Virkelig ærgerligt for jer der ikke får gaver. Ikke at alt skal være materielt, men der er nu altså noget hygge over at skiftes til at åbne pakker juleaften. 

Jeg glæder mig dog mest til at se hvad lillepigen siger til hendes gaver 

Anmeld

25. september 2013

Momo

Valle81 skriver:

Mit største ønske er alt andet en materielt:-)

Erhvervede mig for små 6 uger siden panik-og dødsangst og mit liv har ændret sig så radikalt.

Ønsker mig mit liv tilbage......

Det lyder rigtig ubehageligt  det skal du nok få, men det tager tid og en masse arbejde  Kæmpe kram til dig 

Anmeld

25. september 2013

Valle81

Månsson skriver:

Det lyder ik rart.. hva er der sket hvis jeg må spørge

Selvfølgelig må du spørge:0

Det er nemmest hvis du læser tråden, som jeg oprettede;0)

https://www.baby.dk/debat/224231pi1/angst-depressio n-o-l-/naar-angsten-kigger-ind----------------.asp x

Der er sket en masse siden. Anfaldende er knap så hyppige, og når de kommer, er de ikke så voldsomme.

Men min hverdag er stadig invalideret. Jeg har det MEGET svært ved at være alene. Det går, når børnene er hjemme, for så har jeg dem at koncentrere mig om. Men det er svært. Jeg er hele tiden bange for, at der sker mig noget, når jeg er alene med dem, for hvad skulle de stille op??? Og tænk, hvis der gik timer før nogen hjalp dem......

Jeg er også bange for at være helt alene....

Det er en ond cirkel,..... Jeg er angst for angsten, og det er svært at bryde ud af. Det tager tid, læring og masser af terapeut timer.

Men hvor der er vilje er der vej, og jeg håber jeg med tiden lærer at kunne takle angsten, så den ikke har så stort et greb i mig.....

Anmeld

25. september 2013

L&V

Valle81 skriver:

Selvfølgelig må du spørge:0

Det er nemmest hvis du læser tråden, som jeg oprettede;0)

https://www.baby.dk/debat/224231pi1/angst-depressio n-o-l-/naar-angsten-kigger-ind----------------.asp x

Der er sket en masse siden. Anfaldende er knap så hyppige, og når de kommer, er de ikke så voldsomme.

Men min hverdag er stadig invalideret. Jeg har det MEGET svært ved at være alene. Det går, når børnene er hjemme, for så har jeg dem at koncentrere mig om. Men det er svært. Jeg er hele tiden bange for, at der sker mig noget, når jeg er alene med dem, for hvad skulle de stille op??? Og tænk, hvis der gik timer før nogen hjalp dem......

Jeg er også bange for at være helt alene....

Det er en ond cirkel,..... Jeg er angst for angsten, og det er svært at bryde ud af. Det tager tid, læring og masser af terapeut timer.

Men hvor der er vilje er der vej, og jeg håber jeg med tiden lærer at kunne takle angsten, så den ikke har så stort et greb i mig.....

Puha sikke da en grim oplevelse.
Jeg har selv kronisk angst efter nogle grimme ulykker så hvis du trænger til at snakke med nogle der kender det så må du gerne skrive..

Håber du får den hjælp der ska til så du ka talke det.

Anmeld

25. september 2013

Valle81

Månsson skriver:

Puha sikke da en grim oplevelse.
Jeg har selv kronisk angst efter nogle grimme ulykker så hvis du trænger til at snakke med nogle der kender det så må du gerne skrive..

Håber du får den hjælp der ska til så du ka talke det.

Hvor er du sød:-) det vil jeg bestemt benytte mig af:-) synes folk generelt er søde og forstående, men når man ikke har haft et angstanfald, så forstår man ikke, hvor voldsomt det er og hvor bange man kan blive for sig selv, for sine tanker og ja bange for ingenting:-(

Anmeld

26. september 2013

L&V

Valle81 skriver:

Hvor er du sød:-) det vil jeg bestemt benytte mig af:-) synes folk generelt er søde og forstående, men når man ikke har haft et angstanfald, så forstår man ikke, hvor voldsomt det er og hvor bange man kan blive for sig selv, for sine tanker og ja bange for ingenting:-(

Tak Det ska du altså os bare gøre..
Ja man er bange for alting og ingenting.

Anmeld

26. september 2013

lycly

Sådan her ser min ønskeseddel ud indtil videre:

- lamper fra Munk (sort fatning, diamant formet pære)
- pung fra dkny
- parfume "Miracle" fra Lancôme
- fifty shades bøgerne
- Bog "Bjergene gav genlyd" af Khaled Hosseini
- bog "inferno" af Dan Brown

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.