Min dreng på 2.7 år, er vist blevet en smule forvirret over det at kunne mærke af han skal lave stort.
Der er begyndt at gå ca to dage imellem hver afføring, nogle gange 3 dage. Når han skal af med noget, så begynder han at hoppe og tage sig til bleen. Han siger at han har lavet noget, selvom der ikke er noget i bleen. Når jeg siger at det mærkes som om han skal lave noget, siger han at han HAR lavet noget i bleer. Han prutter og jeg tror virkelig at han skal, men at han nu er blevet så forvirret over hvordan han skal håndtere det, at han begynder at stresse over det.
Jeg har prøvet at sætte ham på potten, men så sker der slet ingenting, og jeg tror ikke han er klar til at komme på potten, for så går der gerne en dag ekstra, før han kommer af med noget. Han vil gerne at jeg skifter hans ble, når han selv mener han har lavet noget (men når bleen stadig er tom), men det er kun nogen gange at han finder det rart og derfor kommer af med noget næsten med det samme.
Han laver ikke stort når han er i vuggestuen, kun hjemme.
Jeg har optaget noget video af hans reaktion når han skal af med noget og vil snakke med vuggesturen om det i morgen, men det kunne være rart at høre, om andre har haft samme oplevelse med Jeres guldklumper, når de begynder at mærke når de skal det ene og det andet.
Anmeld