Farver på væggene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
4 svar
2 synes godt om
24. september 2013

EnSødMor

Hej alle :-) 

Vi har netop købt hus, og jeg er allerede begyndt at tænke på indretning, farver mm.. Jeg går meget op i at alt ser godt ud og ikke er alt for (Farvende) - 

Jeg har fundet en svag rosa og en svag lilla farve, som jeg gerne ville male inde på datterens værelse, men er i tvivl om hvordan, vil gerne beholde de hvide vægge, men evt. lave nogle cirkler i forskellige størrelser med farverne.. Men kommer det til at se dumt ud?  

Kom gerne med flere ideer, tips eller andet, der er ligeledes skabs låger som lige nu er blå, de skal self også ha ny farver, men hvilke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Lykke:)

Frk-Anonym skriver:

Vi har netop købt hus, og jeg er allerede begyndt at tænke på indretning, farver mm.. Jeg går meget op i at alt ser godt ud og ikke er alt for (Farvende) - 

Jeg har fundet en svag rosa og en svag lilla farve, som jeg gerne ville male inde på datterens værelse, men er i tvivl om hvordan, vil gerne beholde de hvide vægge, men evt. lave nogle cirkler i forskellige størrelser med farverne.. Men kommer det til at se dumt ud?  

Kom gerne med flere ideer, tips eller andet, der er ligeledes skabs låger som lige nu er blå, de skal self også ha ny farver, men hvilke?

Vores lille drengs værelse bliver en meget svag lyseblå på den ene væg vi overvejede striber i forskellige blå nuancer, men det kom vi fra igen
I køkkenet har vi malet helt hvidt. Før havde vi brune skabe men dem valgte vi at male hvide da de var RIGTIG grimme
I stuen har vi en skarp grøn farve på den ene væg også
Måske det kan give dig lidt inspiration

Anmeld

24. september 2013

Aabye

Jeg synes det er en god ide med cirklerne..
Den vil jeg da lige have i baghovedet til når vi flytter og skal lave værelser til drengene..

Anmeld

24. september 2013

janne1986

Vores lille pige har en lavendel lilla væg, med hvid kant rundt, og den store har en lyserød væg med h id kant

Anmeld

24. september 2013

modesty

Frk-Anonym skriver:

Jeg er måske den forkerte til at svare her, men alle meninger gælder vel ;-)

Jeg er fortaler for 100% kridhvide vægge. Det har jeg altid boet med og synes uden sammenligning at det er det pæneste.

Farver kommer der masser af ved at hænge diverse kunst op - også på min søns værelse, flotte illustrationer fra gamle børnebøger, grafiske postkort o.s.v.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.