ja blærebetenlse!!! muligvis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
hvis i hade en mistanke om i hade blærebetenlse, og jers læge hade ferie til den 10 aug!!! ville i så ringe til FG??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Selvfølgelig!!!!

Anmeld

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Rosa skriver:

Selvfølgelig!!!!

tænker bare sådan om de vil gør noget ved det??

Anmeld

20. juli 2009

A.

nej du ta´bare til legævagten og får tjekket det og så får du recept på penicilin der

Anmeld

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

agnieszka skriver:

nej du ta´bare til legævagten og får tjekket det og så får du recept på penicilin der

nu der føst lægevagt kl 4 og jeg skal jo tjekkes for ved jo ikk om det er det

Anmeld

20. juli 2009

Findusinde

Det går nok, hvis du først blir tjekket efter kl 16 ved lægevagten.....

Anmeld

20. juli 2009

Ox.

hej
hvis i hade en mistanke om i hade blærebetenlse, og jers læge hade ferie til den 10 aug!!! ville i så ringe til FG??

Jeg har både haft bakterieinfektioner og blærebetændelse flere gange i løbet af mine graviditet, og den ene gang opdagede jeg det først rigtig sent, så der sker ikke noget ved at du venter et par timer med at komme hen og få det tjekket.

Det er faktisk meget "almindeligt" efterhånden at gravide får blærebetændelse da det hele er meget mere åbent dernede, men mange mærker det slet ikke, jeg har været en af dem.

Men bare ring til vagtlægen.

Anmeld

20. juli 2009

Heidi.

stinapigen92 skriver:

hej

Hvad med lægevagten?? Jeg ville nok ikke ringe til fødegangen omkring det.. Men tag en tur til lægevagten..

Anmeld

20. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Er der ikk en læge der tager over når din egen læge har ferie? Sådan er det i hvert fald når min læge har ferie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.