Negativ test ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2013

hansen201008

Hej jeg skriver da min kæreste og jeg startede med at "lave" en dejlig guldklump d. 1/9 da min mens stoppede der, og har haft sex stort set siden. jeg skal så have min mens her om 4-6 dage, (forhåbentlig ikke
Men jeg kunne ikke dy mig, så jeg tog en graviditetstest for nogle dage siden, som viste negativ, men så igår og idag, har jeg haft en slags spændinger i begge bryster, i siden ud mod armhulen, og hvis jeg "presser" mine bryster sammen, så gør det hammer ondt, fra siden (ud mod armhulen og ned under brystvorten, samt utrolig følsomme brystvorter når jeg rør ved dem). HMM.

Det skal lige siges, at jeg aldrig har oplevet det før op til min mens, men kan det evt skyldes graviditet, eller måske (forhåbentig ikke) mens. 

På forhånd tak, håber i forstod mit indviklede spørgsmål. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

1234rj

hansen201008 skriver:

Hej jeg skriver da min kæreste og jeg startede med at "lave" en dejlig guldklump d. 1/9 da min mens stoppede der, og har haft sex stort set siden. jeg skal så have min mens her om 4-6 dage, (forhåbentlig ikke
Men jeg kunne ikke dy mig, så jeg tog en graviditetstest for nogle dage siden, som viste negativ, men så igår og idag, har jeg haft en slags spændinger i begge bryster, i siden ud mod armhulen, og hvis jeg "presser" mine bryster sammen, så gør det hammer ondt, fra siden (ud mod armhulen og ned under brystvorten, samt utrolig følsomme brystvorter når jeg rør ved dem). HMM.

Det skal lige siges, at jeg aldrig har oplevet det før op til min mens, men kan det evt skyldes graviditet, eller måske (forhåbentig ikke) mens. 

På forhånd tak, håber i forstod mit indviklede spørgsmål. 

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente og se 

Kan ikke sidde og sige om du er gravid eller ej, men ville lige give en . Håber at det lykkedes for jer! 

Anmeld

24. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det kan sagtens være et graviditetstegn, og det er helt normalt at teste bragende negativ når man tester før tid test igen når du når din rigtige testdag andet er der ikk at gøre

Anmeld

24. september 2013

hansen201008

nej, men tak, ville egentlig også bare vide om det er et tegn der kan komme når man er gravid, hvis jeg var gravid ville jeg være ca 3+5. 

Anmeld

24. september 2013

hansen201008

Mor11 skriver:

Det kan sagtens være et graviditetstegn, og det er helt normalt at teste bragende negativ når man tester før tid test igen når du når din rigtige testdag andet er der ikk at gøre

okay, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.