Mit arbejde er grunden til dødsfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om jeg længere kan repræsentere det firma jeg er i

Én mand er død pga en ledelse der ikke lytter, min samvittighed er dårlig.
Spørgsmålene begynder, gjorde jeg ikke nok, råbte jeg ikke højt nok - kunne jeg have gjort mere.
Nu er det nået aviserne og folks "idé" om hvad der er sket, er langt fra den rigtige - men chefen træder ikke frem og bakker os op. Jeg har ikke.sovet det sidste to nætter, da tankerne bliver ved - har jeg en død mand på samvittigheden, selvom jeg hver dag råbte op med ændringer, svigt fra andre i hjemmet - men fik hele tiden i hovedet; Vi må se på det, jeg har andet at lave nu.
Skulle jeg have stukket mit firma i ryggen og ha' gået uden om og direkte ha' kontaket myndighederne. Jeg er fortvivlet.

Hvil i fred, JEG ved du er et bedre sted nu :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Malonde1985

Kære Du det lyder som om DU har prøvet og gjort hvad du kunne. Jeg ved ikke hvor og med hvad du arbejder, men har dog en ide udfra din tekst. så jeg vil formode at du uanset hvad ikke kan stå alene med det fulde ansvar, som du føler du har. Er der ikke nogen du kan tale med på arbejdspladsen?? Og hvor er det altså bare typisk, at "man" ikke har tid.. Det nytter ikke noget når man arbejder med mennesker, at man kun har tid, når det lige passer ind her og der. Og ja, nu er der så sket noget ret forfærdeligt, og det er iKKE din skyld.

At du overhovedet tænker på om man skal sku ha kontaktet nogen og dermed svigtet ledelsen, burde slet ikke kunne være på tale. Det er helt sikkert ledelsen der har fejlet her. og de ved det sikkert godt, siden de nu ikke bakker jer op og støtter jer, som et fællesskab man er på en arbejdsplads. 

kram

Anmeld

24. september 2013

Malonde1985

Og så ville jeg nok søge et nyt arbejde, for det lyder ikke optimalt og som et sted man har lyst til at arbejde for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.