Ledig og projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet det.

Nu har jeg været ledig i  3 måneder og blevet mødt med "hvornår skal du have barn nr. 2 - blikket" ved de samtaler jeg har været til.

Har en dreng på 3 år og tænker at det jo også snart skal være.

Men hvordan står jeg hvis jeg går hen og bliver gravid. Jeg søger mest vikariater og midlertidige stillinger -netop for ikke at belaste en virksomhed. Det kan jeg vel også søge selvom jeg er gravid - tænker at chancerne måske er noget nær det samme som jeg har nu.

Nogle gode råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Er der nogen der har prøvet det.

Nu har jeg været ledig i  3 måneder og blevet mødt med "hvornår skal du have barn nr. 2 - blikket" ved de samtaler jeg har været til.

Har en dreng på 3 år og tænker at det jo også snart skal være.

Men hvordan står jeg hvis jeg går hen og bliver gravid. Jeg søger mest vikariater og midlertidige stillinger -netop for ikke at belaste en virksomhed. Det kan jeg vel også søge selvom jeg er gravid - tænker at chancerne måske er noget nær det samme som jeg har nu.

Nogle gode råd 

hmmm ... undrer mig over at du ikke søger faste stillinger Du er jo ikke gravid og har med garanti masser at tilbyde en virksomhed

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmmm ... undrer mig over at du ikke søger faste stillinger Du er jo ikke gravid og har med garanti masser at tilbyde en virksomhed

Søger skam også fast stillinger - søger nærmest alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.