Hvad er der galt med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2013

Anonym trådstarter

Er jeg virkelig bare luddoven....

Har SÅ svært ved at komme op og afsted om morgenen.
Er startet på en uddannelse, men brænder slet ikke for det. Tror jeg. Ja faktisk kan jeg ikke finde ud af om det bare fordi jeg er doven, ugidelig eller om det ikke interesser mig nok. (det var den uddannelse jeg kom ind på, så havde ikke så meget "valg", og skal ikke på KH)

På nogle punkter ville jeg ønske jeg kunne gå hjemme, så jeg ikke skulle ud og møde andre mennesker. Men når jeg så er hjemme, keder jeg mig.

(Jeg er på anti-dep medicin, men tror ikke jeg kan blive ved at give det skylden)

Hvad pokker er der med mig........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

B&J

mon ikke bare du skal fortsætte selv om til tider man bare ikke gider op og når man er kommet igang jamen så går det jo...

og forstår godt du ikke vil på kontanthjælp og syntes det er fedt du kæmper

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

mon ikke bare du skal fortsætte selv om til tider man bare ikke gider op og når man er kommet igang jamen så går det jo...

og forstår godt du ikke vil på kontanthjælp og syntes det er fedt du kæmper

Jo kan godt være jeg bare skal tage mig sammen. Synes bare det er ekstremt en gang imellem, og jeg bare ikke kan hanke op i mig selv..... Puh. Og så bliver jeg i tvivl om det er uddannelsen, eller det bare er mig selv....

Anmeld

24. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Jo kan godt være jeg bare skal tage mig sammen. Synes bare det er ekstremt en gang imellem, og jeg bare ikke kan hanke op i mig selv..... Puh. Og så bliver jeg i tvivl om det er uddannelsen, eller det bare er mig selv....

efter det er blevet mørker har jeg også svært ved at stå op gid man kunne sove 1-2 timer mere

men jeg skal jo op har en dreng der skal i børnehave og jeg skal på arbejde men hver morgen vil jeg ønske jeg kunne sove lidt mere men når solen skinder ind af mine vinduer har jeg det omvendt så vil jeg op op op

Anmeld

24. september 2013

Bshizzle

Jeg tænker lidt du skulle ha lidt rutine i din morgen, så du har lyst til at stå op og komme ud af døren 

Evt stå op og start med at tænke positivt.. 

stå op i god tid og slap af med lidt kaffe/the..

gøre lidt ud af dig selv og kig dig i spejlet og tænk/sig "Det blir sku en skøn dag!!" 

Hør noget af din ynglings musik på vej i skole.. 

Tænk på hvorfor du går i skole og se det som en positiv fremtid 

Jeg selv er hjemmegående på KH og har heldigvis 2 børn som skal i DP og Skole, så op kommer jeg.. 

Slå gardinerne fra, så jeg har solen direkte ind i soveværelset, så jeg blir mere frisk 

Men så får jeg dagen til at gå hjemme med div opgaver i form af huslige ting. 

Og NEJ det er slet ikke fedt at gå hjemme og slet ikke på KH! 

Der er ingen kammerater som går op af mig som jeg kan snakke med eller grine sammen med 

Så nok kan man være doven.. Men gør en indsats på at fuldføre eT skole førløb.. Du vil ikke fortryder i sidste ende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.