Så skete det! Jeg er vokset op i en familie med mange skænderier, trusler og fysisk vold imellem min mor og far. Begge lige gode om det! Jeg har altid svoret at jeg aldrig ville blive sådan! For 10 år siden, fandt jeg så min nuværende mand - et meget roligt gemyt, konfliktsky og fra en helt anden familie end mig!
Sommetider i vores forhold har vi haft eksplosive skænderier, hvor jeg i arrigskab har slået ham - han har aldrig rørt mig!
Nå men vi fik børn og skændes aldrig foran dem. Jeg stoppede med at hidse mig sådan op og arbejdede med mine reaktioner! Den ældste er 3 år. Men i dag skete det så!
Vores barn sidder i sofaen og er ved at tage tøj på, da hun tager en neglesaks, so ligger i vindueskarmen op. Hun klipper en af snorene til vores lameller over! Min mand sidder lige ved siden af! Jeg blir selvfølglig sur og fortæller hende at det ikke er i orden! Blir også sur på min mand, fordi han sad lige ved siden af - han blir sur på mig og går ind i mig! I raseri vender jeg mig og slår ham i ryggen. Det ser min datter

Jeg er SÅ flov

Anmeld