vægttabs gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

Anonym

Rigtig fint at gruppen er blevet lavet.  Håber i kan støtte og hjælpe hinanden.  Jeg er desværre ikke klar til at stå frem så jeg venter Held og lykke til jer alle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Anonym

Kay skriver:

https://www.baby.dk/debat/228889pi1/foer-rund-nu-sund/update-paa--vaegttabs-gruppe.aspx 

jeps har ik haft tid før nu da jeg har en veninde der har haft brug for hjælp og støtte, hun har fået graviditets sukkersyge og en mild grad af svangerskabs forgiftning, så hun bliver sat igang en af de nærmeste dage... 

Jeg foretrækker at være anonym på nettet, så når det bliver lavet på den måde du her beskriver, kan jeg desværre ikke være med alligevel.

Held og lykke til i andre.

P.s.: Ved du om man må have to profiler her på sidan ?

Anmeld

13. oktober 2013

Kay

Anonym skriver:

Puha håber hun har det godt trods omstændighederne. 

Det var nu heller ikke for at presse på  

Hun er ret bange og går bare og venter på at det bliver slemt nok til at de sætter hende igang 

Anmeld

13. oktober 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg foretrækker at være anonym på nettet, så når det bliver lavet på den måde du her beskriver, kan jeg desværre ikke være med alligevel.

Held og lykke til i andre.

P.s.: Ved du om man må have to profiler her på sidan ?

Det ved jeg ikke om man kan

Anmeld

13. oktober 2013

Kay

Anonym skriver:

Rigtig fint at gruppen er blevet lavet.  Håber i kan støtte og hjælpe hinanden.  Jeg er desværre ikke klar til at stå frem så jeg venter Held og lykke til jer alle. 

Jeg ved endnu ikke om gruppens veje liste bliver lavet ude under denne kategori men hvis den gør kan du jo være med der :-) der ud over er det jo kun dem der erømed i gruppen og i samme båd så at sige der kan se hvem der er medlemmer og man kan lave anonyme indlæg i gruppen ;-) hvis det hjælper 

Anmeld

16. oktober 2013

Kay

nu har jeg tilladt mig at invitere jer der havde givet tilkende at i gerne ville være med  og i må meget gerne gå ind og trykke på afstemningen i en af trådene  

Anmeld

25. august 2014

Kaisa3615

Slankepiller Phen375 -  http://phen375.com Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Phen375. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 15 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.