Meget "klam" tråd.. beklager.. Menstruation og meget af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. september 2013

Anonym trådstarter

Ja det er lidt klamt og personligt.. 
Men jeg har været på p-piller i 16 år.. har så fået hormonspiral, som jeg har haft to år, men som jeg fik taget ud fordi jeg ikke kunne tåle den.. nu er jeg så ikke på nogen prævention overhovedet  skide irriterende for at sige det mildt.. Men jeg vil ikke have/tage noget som kan påvirke mig.. 
MEN jeg havde jo så helt glemt at nu har jeg min mens. helt naturligt i forhold til hvor stor mængde jeg ellers blødte med spiral og på p-piller og det går mig virkelig på!!! Jeg synes det er så klamt og jeg skal ud minimum engang hver 2. time  Jeg hader det allerede og ved ikke rigtig hvad jeg skal..
Er der nogen som har nogle gode råd eller som har det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Ja det er lidt klamt og personligt.. 
Men jeg har været på p-piller i 16 år.. har så fået hormonspiral, som jeg har haft to år, men som jeg fik taget ud fordi jeg ikke kunne tåle den.. nu er jeg så ikke på nogen prævention overhovedet  skide irriterende for at sige det mildt.. Men jeg vil ikke have/tage noget som kan påvirke mig.. 
MEN jeg havde jo så helt glemt at nu har jeg min mens. helt naturligt i forhold til hvor stor mængde jeg ellers blødte med spiral og på p-piller og det går mig virkelig på!!! Jeg synes det er så klamt og jeg skal ud minimum engang hver 2. time  Jeg hader det allerede og ved ikke rigtig hvad jeg skal..
Er der nogen som har nogle gode råd eller som har det på samme måde?

Efter jeg fødte har det væretd et samme for mig også selv om jeg er. På ppiller. Jeg har absolut ingen gode råd andet end jeg sagtens kan følge dig i hvor træls det er

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Efter jeg fødte har det væretd et samme for mig også selv om jeg er. På ppiller. Jeg har absolut ingen gode råd andet end jeg sagtens kan følge dig i hvor træls det er

Ej det ikke sjovt!! Det er bare så irriterende! 

Anmeld

24. september 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Ej det ikke sjovt!! Det er bare så irriterende! 

Ja det er det godt nok, synes også man hæmmes lidt af det. Jeg gør i hvert fald og de dage det er værst vil jeg helst ikke nogen steder

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Ja det er det godt nok, synes også man hæmmes lidt af det. Jeg gør i hvert fald og de dage det er værst vil jeg helst ikke nogen steder

Lige præcis.. og man er ikke så aktiv

Anmeld

24. september 2013

B&J

jeg tænkte på om du har prøvet den menstruations kop man kan købe så skal du ikke tænke så tit på at skifte eller rende på wc det er max 2-3 gange den skal tømmes især når man bløder meget...

kender det selv efter jeg har tab mig bløder jeg også rigtig meget men jeg har fundet mig i det selv om jeg er på p-piller og har været det i 12år

Anmeld

24. september 2013

Fuglemor

B&J skriver:

jeg tænkte på om du har prøvet den menstruations kop man kan købe så skal du ikke tænke så tit på at skifte eller rende på wc det er max 2-3 gange den skal tømmes især når man bløder meget...

kender det selv efter jeg har tab mig bløder jeg også rigtig meget men jeg har fundet mig i det selv om jeg er på p-piller og har været det i 12år

Den er ikke mig. 

jeg plejede at bruge tampon men efter at have født har jeg ikke kunne bruge dem ret meget fordi de gør ondt at få ud igen. Men ja man skal jo nok bare affinde sig med at det er sådan kroppen er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.