Tigerspring 55 uger?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. september 2013

EnSødMor

Hold nu op! Er fandme glad for jeg ikke har to børn! - 

Vores lille pige på næsten 1 år har den sidste uge ikke sovet igennem, hun vågner med 30 min mellemrum og skriger og skriger så lige i 10-15 min, intet virker! 

Om dagen kan hun ikke mere lege, uden vi skal sidde lige ved siden af hende, vi må ikke lave aftensmad uden hun er på armen! 

Hun græder hysterisk, og skriger og skriger, higer efter vejret, ej men det er så ubehageligt.

åh gud, er simpelthen ved at gi op ( Men kæmper self videre, for det vil jeg!) 

Jeg elsker hende overalt på denne jord, men sikke et monster hun forvandler sig til.. Er det virkelig det tigerspring der har overtaget hende???

Please, lad mig få min glade pige tilbage.. 

Det hjælper hellere ikke ligefrem på vores forhold at det er sådan, for vi bliver bare mere og mere irreteret på hinanden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

serinasmor

Frk-Anonym skriver:

Hold nu op! Er fandme glad for jeg ikke har to børn! - 

Vores lille pige på næsten 1 år har den sidste uge ikke sovet igennem, hun vågner med 30 min mellemrum og skriger og skriger så lige i 10-15 min, intet virker! 

Om dagen kan hun ikke mere lege, uden vi skal sidde lige ved siden af hende, vi må ikke lave aftensmad uden hun er på armen! 

Hun græder hysterisk, og skriger og skriger, higer efter vejret, ej men det er så ubehageligt.

åh gud, er simpelthen ved at gi op ( Men kæmper self videre, for det vil jeg!) 

Jeg elsker hende overalt på denne jord, men sikke et monster hun forvandler sig til.. Er det virkelig det tigerspring der har overtaget hende???

Please, lad mig få min glade pige tilbage.. 

Det hjælper hellere ikke ligefrem på vores forhold at det er sådan, for vi bliver bare mere og mere irreteret på hinanden..

hmmm ....

måske er hun ved at blive syg?

med mindre hun plejer at reagere så voldsomt ved tigerspring

for så kan jeg kun sige at det går over det tager bare noget tid...

hvad gør i når hun vågner om natten? tager hende ind til jer eller forsøger at putte i egen seng?? her hjalp det meget (på alles søvnbehov) at serina kom ind til os efter at have vågnet 2 gange samme nat .. så sov hun typisk resten af natten og ellers skulle hun bare have en hånd på maven og mærke vi var der

Anmeld

23. september 2013

EnSødMor

serinasmor skriver:

hmmm ....

måske er hun ved at blive syg?

med mindre hun plejer at reagere så voldsomt ved tigerspring

for så kan jeg kun sige at det går over det tager bare noget tid...

hvad gør i når hun vågner om natten? tager hende ind til jer eller forsøger at putte i egen seng?? her hjalp det meget (på alles søvnbehov) at serina kom ind til os efter at have vågnet 2 gange samme nat .. så sov hun typisk resten af natten og ellers skulle hun bare have en hånd på maven og mærke vi var der

Jeg har også overvejet om hun mon var ved at blive syg, men hun virker fint tilpas ellers.. Ved ikke rigtigt hvad der er galt. jo hun plejer som regl at reagere voldsomt på de tigerspring, men den her gang overgår det alt! 

- jo når hun har været vågnet 2-3 gange, så tager vi hende ind til os til sidst, så er hun urolig i ca 30 min også sover hun et par timer uden nogen lyd.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.