iOS 7 - ny Apple opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

LRJ

Har ingen problemer haft med det endnu, Dog er jeg pisse træt af at det skal ligne android så meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Mother-love

sismofutten skriver:

Det problem havde jeg også før - tror det er noget med internet forbindelsen at gøre..

Ja, det er fordi det er blevet "gennemsigtigt" - har ikke selv lagt mærke til at det skulle være et problem, men har hørt andre brokke sig

Enig

Det virker jo bare lidt underligt at det først er kommet i forbindelse med den nye opdatering?
Men ja vi må vente på forbedringsopdateringer hehe.

Anmeld

23. september 2013

Lotus86

Havanagila skriver:

Jeg har problemer med at når jeg f,eks skriver på fb fra min iPad så selvom den siger beskeden er sendt så er den ikke alligevel.

Og synes idet hele taget tasterturet er blevet total mongol at skrive på.

Kender desværre ikke løsningen på dit problem.
Men håber de snart finder alle de fejl der må være så de kan rette det.

Det problem havde jeg også inden jeg opdaterede den, så det tror jeg ikke har noget med det at gøre, men det er i hvert fald skide irriterende

Anmeld

23. september 2013

Lukas&Liam<3

sismofutten skriver:

Det synes jeg ikke at jeg har kunne, selv om jeg har prøvet - men, har måske ikke gjort det rigtigt - må lige prøve igen, næste gang jeg får en besked

Det er måske alligevel så smart at lavet, at man så kan komme direkte ind på beskede, også selvom det ikke er lige efter

Har du kode på? Det kan være derfor du måske ikke kan.

Anmeld

23. september 2013

FrkZier

VanessaAndersen skriver:

Min er blevet 1000x langsommere efter jeg har opdateret den, og nu modtager jeg næsten ingen opkald, min kæreste kan hverken skrive eller næsten ringe, og forbindelsen er bare skod .. Jeg er ikke tilfreds med den nye opdatering

det gjorde min også - så gjorde min kæreste et eller andet smart og BUM så virkede den igen

kan lige spørge ham når han er hjemme hvad det var, det var et eller andet der skulle slåes til og fra

Anmeld

23. september 2013

sismofutten

Maria&Lukas skriver:

Har du kode på? Det kan være derfor du måske ikke kan.

Ja, jeg har kode på..
Men, jeg har lige prøvet igen og nu kan jeg godt - så mon ikke bare at jeg gjorde det det forkerte sted

Anmeld

23. september 2013

BabyMama2

sismofutten skriver:

Ej, det var da også nogle triste problemer du har fået ud af det - mine er da i det mindste til at leve med

Håber snart at der bliver rettet op på det - ved at flere teleselskaber er taget lidt med bukserne nede ved denne opdatering, men arbejder på højtryk for at finde en løsning..

Lyder da godt hvis de selv ved at det ikke er så godt, og vil rette op på det

Anmeld

23. september 2013

BabyMama2

FrkZier skriver:

det gjorde min også - så gjorde min kæreste et eller andet smart og BUM så virkede den igen

kan lige spørge ham når han er hjemme hvad det var, det var et eller andet der skulle slåes til og fra

Min kæreste har faktisk lige ordnet det, både på min og min svigermors mobil, så er nogenlunde glad igen :-D .. Nu er problemet bare at den stadig er laaangsom

Anmeld

24. september 2013

Stumpen

Jeg har fået sat en 4-cifert kode på min ipad når jeg skal åbne den, hvordan får jeg den væk igen??

Anmeld

24. september 2013

Stumpen

Stumpen skriver:

Jeg har fået sat en 4-cifert kode på min ipad når jeg skal åbne den, hvordan får jeg den væk igen??

Bare glem det, har fundet ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.