Medicin under IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Efter 1 behandling, hvor næsespray (suprecur) gjorde ondt på mig hver gang, som alm. næsespray også gør, skiftede jeg til suprefact, som jeg skulle stikke mig med 1 gang om dagen. Det var meget nemmere for mig at bruge og bivirkningerne var de samme som ved næsespray, bortset fra de ømme slimhinder i næsen

Jeg bryder mig bestemt heller ikke om næsespray.. Vil til hver en tid hellere stikke mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Går lige nu bare og venter på min mens så vi kan komme i gang med lang behandling. Sagen er så den at jeg igår modtog min recept. Jeg har ønsket IKKE at bruge næsespray, så har fået en recept på Gonapeptyl. Har i nogen erfaringer med det? Og ved i hvad det koster på apoteket?

Knus

Jeg fik næsespray i første omgang, men fravalgte det i anden omgang, da det simpelthen var så bøvlet. Meget lettere at stikke sig, og man skal også gøre det færre gange om dagen.

Jeg havde ingen bivirkninger udover hedeture (men det bliver kun aktuelt hvis du er i lang protokol).

Anmeld

23. september 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Jeg fik næsespray i første omgang, men fravalgte det i anden omgang, da det simpelthen var så bøvlet. Meget lettere at stikke sig, og man skal også gøre det færre gange om dagen.

Jeg havde ingen bivirkninger udover hedeture (men det bliver kun aktuelt hvis du er i lang protokol).

Jeg skal kun prikke mig selv 1 gang om dagen fremfor 3 gange med næsespray.. Så meget lettere

Jeg skal i lang protokol.

Anmeld

24. september 2013

tarkoflen

Jeg kender ikke til andet end hvordan næsesprayen fungerer, men jeg ville uden at tøve hellere stilke mig selv! Jeg synes det var så stressende at skulle huske den 4 gange i døgnet, at skulle op om natten og de relativt korte intervaller man havde, hvor det skulle gøres!

Jeg håber vejen frem for jer er lang protokol, det er sådan Thea er lavet

Jeg hepper på du snart får mens så l kan komme i gang

Anmeld

24. september 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Jeg kender ikke til andet end hvordan næsesprayen fungerer, men jeg ville uden at tøve hellere stilke mig selv! Jeg synes det var så stressende at skulle huske den 4 gange i døgnet, at skulle op om natten og de relativt korte intervaller man havde, hvor det skulle gøres!

Jeg håber vejen frem for jer er lang protokol, det er sådan Thea er lavet

Jeg hepper på du snart får mens så l kan komme i gang

Det må også være 100 gange lettere at stikke sig. Jeg skal bare stikke mig om morgenen og så er det det

Uhh håber jeg er lige så heldig som dig Hvilket forsøg er hun lavet i?

Anmeld

24. september 2013

tarkoflen

o1Mutte skriver:

Det må også være 100 gange lettere at stikke sig. Jeg skal bare stikke mig om morgenen og så er det det

Uhh håber jeg er lige så heldig som dig Hvilket forsøg er hun lavet i?

Ja det vælger jeg helt sikkert også næste gang! Det der næsespray cirkus gjorde jeg kun fordi jeg ikke kendte til den anden mulighed

Hun er lavet i 2. forsøg. Første var alm ivf lang protokol, men jeg havde fået for lav dosis, så vi fik kun 4 æg ud, hvor to blev fejlbefrugtet og de to andre delte sig ikke rigtigt, så der var ingen til oplægning i 2. forsøg fik jeg dobbelt så mange hormoner, fik 10 æg ud, de lavede icsi for at minimere risikoen for fejlbefrugtede æg og der var to nogenlunde æg, som jeg fik lagt tilbage og ja det ene satte sig fast og blev til dejlige lille Thea

Jeg for du gør mig kunsten efter

Det skal nok lige siges, at vi ikke var igennem inseminering, så derfor var de ikke sikre på hvordan min krop ville reagere på hormonerne.

Anmeld

24. september 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Øv det må bare være så nedslående at have proppet sin krop med hormoner og der så ikke kommer noget ud af det Men dejlig de lærer af det og kunne give dig perfekt dosis anden gang Nu er jeg jo blevet insemineret 3 gange og reagere ret godt på medicinen Så håber det også gør sig gældende i IVF behandlingen

Og tak

Anmeld

24. september 2013

tarkoflen

o1Mutte skriver:

Øv det må bare være så nedslående at have proppet sin krop med hormoner og der så ikke kommer noget ud af det Men dejlig de lærer af det og kunne give dig perfekt dosis anden gang Nu er jeg jo blevet insemineret 3 gange og reagere ret godt på medicinen Så håber det også gør sig gældende i IVF behandlingen

Og tak

Det var meget nedslående, hvad værre var, at vi fik beskeden på min kærestes fødselsdag vi havde regnet med verdens bedste gave, at vores nye liv skulle starte, i stedet var vi bange for, om det mon så nogensinde ville lykkedes, at få en lille drømmebaby, når der slet ingen muligheder var i første forsøg!

Heldigvis skulle de jo bare lige have styr på medicinen og så kørte det

Mon ikke det går rigtig fint nu, så er du jo kørt i stilling

Anmeld

24. september 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Det var meget nedslående, hvad værre var, at vi fik beskeden på min kærestes fødselsdag vi havde regnet med verdens bedste gave, at vores nye liv skulle starte, i stedet var vi bange for, om det mon så nogensinde ville lykkedes, at få en lille drømmebaby, når der slet ingen muligheder var i første forsøg!

Heldigvis skulle de jo bare lige have styr på medicinen og så kørte det

Mon ikke det går rigtig fint nu, så er du jo kørt i stilling

Årh hvor må i have været kede af det Man håber jo på at den er der i første forsøg Men heldigvis har I jo fået en dejlig pige ud af det

Det håber jeg da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.