Menstruation ? - klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har fået min menstruation i går og har jeg haft mange gange siden jeg fødte for halvandet år siden.

i nat vågner jeg med meget slemme menstruation smerter og dem har jeg ikke haft siden jeg blev gravid. Jeg rejser mig op og kan mærke der kommer noget ud. Jeg går på wc hvor jeg så ser der er en stor klump blod. Og vi snakker rmeget. Jeg skifter bind og går i seng igen. Få timer senere vågner jeg igen på samme måde og oplever igen da jeg rejser mig at noget kommer ud. Igen er det klumper men ikke nær så meget som første gang. Og siden har der kun kommet blod. Hvad er det som er kommet ud af mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Mumto3

Det er selvfølgelig umuligt at vide, men måske har din slimhinde været ekstra tyk i denne cyklus, og så kommer slimhinden ud i klumper.

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Det er selvfølgelig umuligt at vide, men måske har din slimhinde været ekstra tyk i denne cyklus, og så kommer slimhinden ud i klumper.

Ja kan godt ske det er det. Plejer altid at have lidt af den slags. Men har aldrig oplevet der var smerter forbundet eller at det kom så snart jeg rejste mig op. Meget ubehageligt må jeg sige.

Anmeld

23. september 2013

B&J

jeg vil lige give et kald til lægen det kan være tørt gammel blod men det kan også være frisk blod i en bobbel det prøvede mon mor desværre og der blev hun akut indlagt ikke for at skramme dig på nogle områder.

vil bare gerne have du ringer til lægen og får en undersøgelse evt en god snak

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg vil lige give et kald til lægen det kan være tørt gammel blod men det kan også være frisk blod i en bobbel det prøvede mon mor desværre og der blev hun akut indlagt ikke for at skramme dig på nogle områder.

vil bare gerne have du ringer til lægen og får en undersøgelse evt en god snak

Ej nu bliver jeg da lidt skræmt. Men prøver lige at give dem et kald.

Anmeld

23. september 2013

B&J

Ej nu bliver jeg da lidt skræmt. Men prøver lige at give dem et kald.

ja for lige 2 klumper kommer ud ja det kan være fra fødsel selv om det er ½år siden men bare for at være sikker for det er ikke til at spøge med

og ja det er 1½år siden så er det jo ikke fødsel mere

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

De har noteret det i min journal men jeg skal lige se tiden an men det var meget normalt sagde hun. Men hvis det fortsatte med større klumper eller i den str som det havde været i nat så skulle jeg give besked for så skulle slimhinden nok skrabes. 

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja for lige 2 klumper kommer ud ja det kan være fra fødsel selv om det er ½år siden men bare for at være sikker for det er ikke til at spøge med

og ja det er 1½år siden så er det jo ikke fødsel mere

Og fik nemlig efter fødslen de klumper.

men jeg skulle se tiden an ved de andre menstruationer også. Og skete det igen skulle jeg ringe. Men hun mente ikke der var grund til bekymring. Men hun noterer det ned i journal hvis der blev noget senere. For fortsatte det skulle slimhinden skrabes  

Anmeld

23. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Og fik nemlig efter fødslen de klumper.

men jeg skulle se tiden an ved de andre menstruationer også. Og skete det igen skulle jeg ringe. Men hun mente ikke der var grund til bekymring. Men hun noterer det ned i journal hvis der blev noget senere. For fortsatte det skulle slimhinden skrabes  

tror ikke du skal være bange du skal bare få en god tid til lægen og få det hele undersøgt

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror ikke du skal være bange du skal bare få en god tid til lægen og få det hele undersøgt

Hun lød i hvert fald helt rolig omkring det. Men blev godt nok forskrækket o nat da det skete. Og ved nu at de så også er opmærksomme på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.