AnnaKJ skriver:
Hej piger.
Jeg lavede en tråd for en uges tid siden omkring at jeg blev smækket i jorden af en bumperz og slog nakke og baghoved. Det var til sådan et skolearrangement.
Nu er der gået en uge og jeg har stadig smerter i nakken og har døjet med hver dag siden.
Nu er det så sådan at der ikke var nogen der reagerede på mit voldsomme styrt ude ved arrangementet.
Så hvad gør jeg hvis jeg blive ved med at døje?
Skal jeg så finde dem der står for det eller er det helt mit eget ansvar?
Jeg har jo hele min klasse som vidne på hvad der skete.
Har jeg en eller anden form for dækning af behandling hvis det bliver aktuelt?
Synes du skal ringe til lægen og få det tjekket.
Hvis det er noget du kommer til at døje med længe, skal du have fat på dit og modpartens forsikringsselskab.
Jeg selv blev påkørt for snart 5 år siden. Jeg kom på skadestuen efterfølgende, da jeg havde rigtig ondt i mit ene knæ. (jeg havde modpartens forsikringsselskabet med ind over fra start, da jeg havde fået smadret min scooter, noget tøj og jeg var sygemeldt fra arbejde i 14 dage - så der var noget erstatning fra tabt arbejdsfortjeneste og tingskade)
Jeg kom til at døje rigtig meget med mit knæ senere, og gør det stadig. Efter lidt over et år fik jeg foretaget en operation, og kontaktede jeg forsikringsselskabet (modpartens) og de fik mig sendt til en speciallæge, som skulle vurdere min sag, og der blev fastsat en méngrad på 5 % ud fra speciallægens undersøgelse. Jeg fik så udbetalt en erstatning fra modpartens forsikringsselskab, men også fra mit eget, da det er dobbeltdækket, når der tale om en ulykke.
Det blev lidt rodet, men håber det giver lidt mening
Anmeld