Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnL skriver: Selvfølgelig Du giver mig ik falske forhåbninger Havde kun tænkt tanken halvt, da jeg ik vil håbe alt for meget, da jeg bliver så skuffet. Og så snart jeg så blod, tænkte jeg, så kommer min menses Men er da glad for at det måske også kan betyde baby Men nu tænker jeg da på om vi er heldige Men får se
Selvfølgelig Du giver mig ik falske forhåbninger Havde kun tænkt tanken halvt, da jeg ik vil håbe alt for meget, da jeg bliver så skuffet. Og så snart jeg så blod, tænkte jeg, så kommer min menses Men er da glad for at det måske også kan betyde baby Men nu tænker jeg da på om vi er heldige Men får se
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnthonsMor skriver: Giv det et par dage, og kommer der ikke mere, så synes jeg godt du kan tage en test
Giv det et par dage, og kommer der ikke mere, så synes jeg godt du kan tage en test
Min menses er vist lige startet rigtig, æv altså!! Havde lige et håb
AnnL skriver: Min menses er vist lige startet rigtig, æv altså!! Havde lige et håb
AnthonsMor skriver: Så håber jeg den er der næste gang! Men så regn fra i dag, hvis det er!
Så håber jeg den er der næste gang! Men så regn fra i dag, hvis det er!
Tak håber jeg virkelig også det vil jeg gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128