Gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. september 2013

Anonym trådstarter

Har det underligt,
Mandag den 9. Sep, fik jeg min mens, den sluttede så igen Søndag den 15 Sep.
Torsdag den 19. Sep, var jeg sammen med en (har været sammen med ham her, masser af gange i løbet af sidste mdr og denne mdr) og den 19. Sep, har jeg regnet ud at jeg vil ha æggeløsning, men den 19. Sep, begyndte jeg at bløde, meget faktisk. Og bløder stadig.

Kan det evt skyldes at jeg er grvid, eller abortere?

Da jeg fandt ud af jeg var gravid med min datter, havde jeg lige haft min mens, det vil sige at jeg havde mens 1 gang da jeg var gravid, der var jeg kommet 9 uger, kan det evt være det samme nu??

En der måske har jeg go forklaring eller har oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Har det underligt,
Mandag den 9. Sep, fik jeg min mens, den sluttede så igen Søndag den 15 Sep.
Torsdag den 19. Sep, var jeg sammen med en (har været sammen med ham her, masser af gange i løbet af sidste mdr og denne mdr) og den 19. Sep, har jeg regnet ud at jeg vil ha æggeløsning, men den 19. Sep, begyndte jeg at bløde, meget faktisk. Og bløder stadig.

Kan det evt skyldes at jeg er grvid, eller abortere?

Da jeg fandt ud af jeg var gravid med min datter, havde jeg lige haft min mens, det vil sige at jeg havde mens 1 gang da jeg var gravid, der var jeg kommet 9 uger, kan det evt være det samme nu??

En der måske har jeg go forklaring eller har oplevet det samme?

Jeg aborterede i foråret ved at min mens kom igen en dag efter den var stoppet og så varede en uge mere. Der kunne jeg teste positivt, så vidste det var derfor.
Hvis du gerne vil vide hvad der sker, så tag en test, og hvis den er positiv, så tag en mere om nogle dage og se om den bliver mere eller mindre positiv. Så kan du se om du er gravid eller ej, og om du er ved at abortere eller ej. Eller i hvert fald sandsynliggøre det.

Anmeld

22. september 2013

Kløver

Har du været på p-piller eller lignende, kunne godt lyde som rod i din cyklus, hvor lang er din cyklus normalt ?

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har du været på p-piller eller lignende, kunne godt lyde som rod i din cyklus, hvor lang er din cyklus normalt ?

Nej, det er ver 2 år siden jeg var på p sprøjten,
den er normalt på 28 dage, eller faktisk har den altid været det. Har aldrig haft rod med den! :/

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Jeg aborterede i foråret ved at min mens kom igen en dag efter den var stoppet og så varede en uge mere. Der kunne jeg teste positivt, så vidste det var derfor.
Hvis du gerne vil vide hvad der sker, så tag en test, og hvis den er positiv, så tag en mere om nogle dage og se om den bliver mere eller mindre positiv. Så kan du se om du er gravid eller ej, og om du er ved at abortere eller ej. Eller i hvert fald sandsynliggøre det.

Tjo, det ville måske være en idé at prøve det
Er nu begyndt at bløde mere, og hvis det forsætter sådan til i dag, så vil jeg prøve og ringe til vgtlægen og høre hva de siger

Anmeld

22. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Tjo, det ville måske være en idé at prøve det
Er nu begyndt at bløde mere, og hvis det forsætter sådan til i dag, så vil jeg prøve og ringe til vgtlægen og høre hva de siger

Det er nok en god ide, når det nu ikke er nu du skulle have haft din mens. 

Anmeld

22. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Nej, det er ver 2 år siden jeg var på p sprøjten,
den er normalt på 28 dage, eller faktisk har den altid været det. Har aldrig haft rod med den! :/

Hm mystisk, var sidste mens som normalt, har du taget en g-test

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Det er nok en god ide, når det nu ikke er nu du skulle have haft din mens. 

Ja nemlig, har jo lige haft min mens..

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hm mystisk, var sidste mens som normalt, har du taget en g-test

Hehehe, nej har ikke taget en endnu, men ville nok være en idé .
Tester den nevagtiv/positiv selvom man bløder??

Og ja, min mens var helt normal, ligesom den plejer

Anmeld

22. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hehehe, nej har ikke taget en endnu, men ville nok være en idé .
Tester den nevagtiv/positiv selvom man bløder??

Og ja, min mens var helt normal, ligesom den plejer

Tror ikke du er gravid så, men så har du fået vished for nu, men om man bløder eller ej påvirker ikke da den måler hcg i urinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.