Ondt i siderne - hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. september 2013

Rødhætte

Jeg har hele dagen haft som om jeg har sidestik i maven. Først i højreside og nu er det også begyndt i venstre side. Er der nogle har erfaringer med det? Eller kan give nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

ESV

Rødhætte skriver:

Jeg har hele dagen haft som om jeg har sidestik i maven. Først i højreside og nu er det også begyndt i venstre side. Er der nogle har erfaringer med det? Eller kan give nogle råd?

Jeg har det ofte, hos mig er det muskler i ryggen der er overanstrengt. Ryg øvelser burde hjælpe hvis det er det

Anmeld

21. september 2013

Rødhætte

ESV skriver:

Jeg har det ofte, hos mig er det muskler i ryggen der er overanstrengt. Ryg øvelser burde hjælpe hvis det er det

Tak for svaret. For du det også bare lige pludseligt? Vågnet med det i morges og det er som det har bredt sig.

Jeg løfter en del på jobbet, så det kunne godt være muskler der spiller ind.

Anmeld

21. september 2013

ESV

Rødhætte skriver:

Tak for svaret. For du det også bare lige pludseligt? Vågnet med det i morges og det er som det har bredt sig.

Jeg løfter en del på jobbet, så det kunne godt være muskler der spiller ind.

Jah mit kommer og går lidt i perioder. Det gør nogle gange ondt helt ned fra hofterne og op til arm hulerne. Det er så når det er rigtig slemt og jeg virkelig har mishandlet min ryg

Anmeld

21. september 2013

Rødhætte

ESV skriver:

Jah mit kommer og går lidt i perioder. Det gør nogle gange ondt helt ned fra hofterne og op til arm hulerne. Det er så når det er rigtig slemt og jeg virkelig har mishandlet min ryg

Puha det er ikke rart. Det mærkes lidt som om ens indvolde bliver klemt - helt fra øverste del af maven til underlivet. Håber ikke det er noget jeg skal døje med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.