er det for dyrt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes også den lyder super billig vi købte en til 500kr og der var stoffet lidt flosset men ikke noget man ligger mærke til ellers flot

Tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Den mulighed havde jeg faktisk ikke tænkt på. Tak for det. Det kunne være et sjovt eksperiment at se om den blev solgt hvis jeg sætte prisen højere

Det kan sagtens være hvis det er for billigt.. Så tænker folk at det er noget værre skrammel.

Min mor havde et par stole til salg for 200 kr., og der var ikke én interesseret. Så satte hun prisen op til 500 kr., og så kom interessen ellers. De blev solgt for 500 kr et par dage senere.

Sæt prisen op, og se hvad der sker

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Bare en tanke, kan folk tro, at den fejler noget siden den er sat til 150 kr?  
Jeg synes det lyder dejligt billigt! 

Jeg prøver for sjov at sætte den til en højere pris og se hvad der sker. Så kan en evt. Køber jo altid få sig en positiv overraskelse hvis jeg sænker prisen når de står her.

Anmeld

21. september 2013

Faith

Anonym skriver:

Jeg har kigget på priserne på dba og der er alt fra 200 til 600 kr for de samme stole. Jeg synes selv at folk tit tror at deres gamle skidt er guld værd. Og jeg gider bare ikke have stolen stående længere derfor sætte jeg prisen lavt.

Ja man tænker tit "Hvad havde du lige regnet med?"

Hvis jeg stod og manglede autostol gav jeg gerne 150-200 kr for den! Det er da ingen penge for en autostol.

Pøj pøj med salget

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg vil gerne købe den hvis den er i nærheden af mig

Jeg bor på Sydsjælland

Anmeld

21. september 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg prøver for sjov at sætte den til en højere pris og se hvad der sker. Så kan en evt. Køber jo altid få sig en positiv overraskelse hvis jeg sænker prisen når de står her.

ja prøv  

Anmeld

21. september 2013

Muhmi

Jeg bor på Sydsjælland

Pis da osse...  Men så kan sådan én jo sendes hvis du har lyst til at smide den i en plastikpose og smide en pakkelabel på??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.