Leander 8 uger - billedspam + update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

emmagirl skriver:

Leander er allerede 8 uger - tiden FLYVER jo simpelthen afsted! 

Han stortrives og vejer allerede lige omkring 6300 g (+2695 g) og er lidt over 60 cm lang (var 53 cm ved fødslen). Jeg fuldammer og det kører bare derudaf. Han er en lille sulten tyksak, der tydeligvis elsker mad og han spiser hver 2.-3.-4. time hele døgnet rundt. Heldigvis kan jeg amme i søvne, så søvn får jeg egentlig masser af (indtil videre )

I løbet af dagen powernapper han mest, men det sker da at han pludselig tager 2-3 timer. Han sover bedst når der sker noget omkring ham, fx når jeg er nede i træningscenteret 

Han er bare en superdejlig, glad og veltilpas dreng og der sker bare noget i hans udvikling hele tiden.. Han pludrer og "synger" med når jeg synger for ham Det er bare så hyggeligt! 

Han har desværre fået lyskebrok, som skal tjekkes og måske opereres senere hen, men indtil videre er han heldigvis ikke generet af det. Puuh, det er simpelthen min værste frygt hvis han skal i fuld narkose  Jeg går bare og håber at det går i sig selv...

Nå, men nu til en masse billeder af min lille tyksak 

Hvor er han da bare skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Maise86

emmagirl skriver:

Jaaaa, han er DEJLIG!

Okay, det lyder godt. Men har også hørt at det er et af de mest normale indgreb, så de burde da være ret gode til det Men bare tanken om det alligevel.. Puha!

Hvor er han SKØN!

Ang. Lyskebrok fik vi at vide at det ikke gør i sig selv - det er kun navlebrok der gør.

Min søn blev opereret i juni måned og det er et simpelt indgreb og han har INGEN gener haft efter indgrebet

Anmeld

4. oktober 2013

mommy1991

Line&Mike skriver:

Haha tyk .. neeeej da?! Han tænker bare "ej mor, kan du ikke lige tage de billeder så jeg ikke ser så tyk ud?!" 

- Men tykke babykinder er nu bare det bedste! 

Jaaa, det er det Og som min læge sagde er en god vægtøgning det bedste objektive mål for trivsel 

Anmeld

4. oktober 2013

mommy1991

Maise86 skriver:

Hvor er han SKØN!

Ang. Lyskebrok fik vi at vide at det ikke gør i sig selv - det er kun navlebrok der gør.

Min søn blev opereret i juni måned og det er et simpelt indgreb og han har INGEN gener haft efter indgrebet

Tak  

vi var til undersøgelse på sygehuset hvor kirurgen godt mente det kunne gå i sig selv, vi har fået en tid igen til september 2014 og hvis det ikke er gået i sig selv inden da, skal han opereres. Men dejligt at høre en succeshistorie med din søn

Anmeld

4. oktober 2013

mommy1991

MiichellaMalou skriver:

Hvor er han da bare skøn

Jaaa, han er bare dejlig  

Anmeld

4. oktober 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Leander er allerede 8 uger - tiden FLYVER jo simpelthen afsted! 

Han stortrives og vejer allerede lige omkring 6300 g (+2695 g) og er lidt over 60 cm lang (var 53 cm ved fødslen). Jeg fuldammer og det kører bare derudaf. Han er en lille sulten tyksak, der tydeligvis elsker mad og han spiser hver 2.-3.-4. time hele døgnet rundt. Heldigvis kan jeg amme i søvne, så søvn får jeg egentlig masser af (indtil videre )

I løbet af dagen powernapper han mest, men det sker da at han pludselig tager 2-3 timer. Han sover bedst når der sker noget omkring ham, fx når jeg er nede i træningscenteret 

Han er bare en superdejlig, glad og veltilpas dreng og der sker bare noget i hans udvikling hele tiden.. Han pludrer og "synger" med når jeg synger for ham Det er bare så hyggeligt! 

Han har desværre fået lyskebrok, som skal tjekkes og måske opereres senere hen, men indtil videre er han heldigvis ikke generet af det. Puuh, det er simpelthen min værste frygt hvis han skal i fuld narkose  Jeg går bare og håber at det går i sig selv...

Nå, men nu til en masse billeder af min lille tyksak 

årh hvor er han dog bedårende  smuk smuk baby hvor dejligt han bare stor trives  

for at hans brok går over af sig selv så den lille mand ikke skal igennem en operation.

Anmeld

4. oktober 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

årh hvor er han dog bedårende  smuk smuk baby hvor dejligt han bare stor trives  

for at hans brok går over af sig selv så den lille mand ikke skal igennem en operation.

Tak søde Han er det bedste i verden! 

Håber også dig og Naya stortrives! 

Anmeld

4. oktober 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Tak søde Han er det bedste i verden! 

Håber også dig og Naya stortrives! 

Ja her går det også rigtig godt  

Anmeld

5. oktober 2013

DesiraeR

Han er SÅ sød! Og så stor nu. Det er fantastisk en opdatering på ham.

Anmeld

6. oktober 2013

mommy1991

DesiraeR skriver:

Han er SÅ sød! Og så stor nu. Det er fantastisk en opdatering på ham.

Hihi tak og jeg er helt enig han er så dejlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.