ville i også kalde denne positiv (ÆL)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. september 2013

Anonym trådstarter

ville i også kalde denne æl test for positiv?? og hvis ja er det så "fint nok" at manden og jeg lavede lagen gymnastik igår??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Mother-love

Den er positiv ja. Men jeg ville nok have sex imorgen også for en sikkerhedsskyld

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Den er positiv ja. Men jeg ville nok have sex imorgen også for en sikkerhedsskyld

ja det ville jeg også, men mere bare sådan at vi ikke behøver at have sex alle tre dage, pga sædkvalitet 

Anmeld

21. september 2013

Mother-love

Anonym skriver:

ja det ville jeg også, men mere bare sådan at vi ikke behøver at have sex alle tre dage, pga sædkvalitet 

Man siger ca hver anden dag er sæden fin. Og nu havde i sex igår så ville jeg gøre det igen imorgen. Ikke idag. Da æl først finder sted inden for 24 timer

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Man siger ca hver anden dag er sæden fin. Og nu havde i sex igår så ville jeg gøre det igen imorgen. Ikke idag. Da æl først finder sted inden for 24 timer

super så holder vi pause idag 

Anmeld

21. september 2013

esioul

Anonym skriver:

ville i også kalde denne æl test for positiv?? og hvis ja er det så "fint nok" at manden og jeg lavede lagen gymnastik igår??

jep den er positiv.

sæd ka overleve i 5 dage, så det sku være fint

Anmeld

21. september 2013

Kløver

esioul skriver:

jep den er positiv.

sæd ka overleve i 5 dage, så det sku være fint

Sæd kan kun overleve 72 timer og så er der ikke mange tilbage, så hver 2 dag er bedsthvis man vil øge sine chancer

Anmeld

21. september 2013

esioul

Maja84 skriver:

Sæd kan kun overleve 72 timer og så er der ikke mange tilbage, så hver 2 dag er bedsthvis man vil øge sine chancer

Synes jeg har hørt 5 dage.

Men helt klart hver 2 dag for at optimere chancen

Anmeld

21. september 2013

Kløver

esioul skriver:

Synes jeg har hørt 5 dage.

Men helt klart hver 2 dag for at optimere chancen

Har også hørt nogle sige 3-5 dage men gyn sagde i går at det er 72 timer og selv der er de fleste døde, bare fra min mand lavede prøven og til selve inseminationen 2 timer efter var ca 2-5 mil allerede gået til, og sagde hun var normalt, og de fleste var dårlige celler, men overraskede mig alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.