hvad skal jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

jannilaursen

Hejsa ..
jeg fik min lille datter den 13 ´juní ..
og hendes far været og besøge hende ca 5 gange og nu virker det som om at det blevet kedeligt for ham.. vi aftalte jeg skulle komme hjem til ham  på tirsdag .. men så begynder han på at brokke sig over jeg ikke ogs kommer mandag og jeg ikke gider sove der sammen med hende.  og pludselig dropper han bare aftalen ? ,.. vi har aftalt de tre uger hun var indlagt at han skulle komme og besøge hende han var der 2 gange på den første uge. og siden var han der ikke . han lovede at komme men det gjorde han ikke . heller ikke ugen efter hun var kommet hjem ?
så nu gider jeg stort set ikke mer
hvad skal jeg gøre før han mister rettighederne til at se hende ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Harfeletten

Sikke da en forvirrende omgang ..
 For det første vil jeg sige, at jeg synes det ville være dumt at han mister rettighederne til at se hende. Synes det er vigtigt at et barn både har en kvindelig og en mandlig rolle i sit liv ..
Når det så er sagt, så synes jeg også det er vigtigt at han ser hende regelmæssigt, og ikke i tide og utide.
Havde det været mig der havde stået i din situation havde jeg sagt til min eks-kæreste at han skulle blive væk, indtil han synes han var moden nok til at komme og besøge sit barn, regelmæssigt. Det kan jo også godt være forvirrende for det lille pjok at folk er der, og så pludselig ikke er der mere.
Synes du skal sige "endten eller makker!!" 
Endten ser han sit barn regelmæssigt, ellers må han helt holde pause for at se hende, indtil han kan finde ud af det.
Og han skal også lige huske at hun altså er å afhængig af sin mor her den første tid, at man ikke bare kan overlade hende til andre !

Alt held og lykke herfra !

Anmeld

20. juli 2009

jannilaursen

M.Stryhn skriver:

Sikke da en forvirrende omgang ..
 For det første vil jeg sige, at jeg synes det ville være dumt at han mister rettighederne til at se hende. Synes det er vigtigt at et barn både har en kvindelig og en mandlig rolle i sit liv ..
Når det så er sagt, så synes jeg også det er vigtigt at han ser hende regelmæssigt, og ikke i tide og utide.
Havde det været mig der havde stået i din situation havde jeg sagt til min eks-kæreste at han skulle blive væk, indtil han synes han var moden nok til at komme og besøge sit barn, regelmæssigt. Det kan jo også godt være forvirrende for det lille pjok at folk er der, og så pludselig ikke er der mere.
Synes du skal sige "endten eller makker!!" 
Endten ser han sit barn regelmæssigt, ellers må han helt holde pause for at se hende, indtil han kan finde ud af det.
Og han skal også lige huske at hun altså er å afhængig af sin mor her den første tid, at man ikke bare kan overlade hende til andre !

Alt held og lykke herfra !

Det er rigtig nok..
har hele tiden sagt at hun skulle ha en far og om vi så ikke kunn snakke sammen så blev han nød til at være der for hende ..
men ja , det er sq så forvirrende .. han kommer ikke . han kan kun sidde og brokke sig bag sin skræm på tlfen.
og han manipulere med mig hele tiden .. så nu er jeg bare nået dertil hvor jeg har fået nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.