Hej alle.
Er bare træt af det hele. Min kæreste og jeg deler barsel, men det er ALTID mig der står op med den lille om morgenen kl. 7. Han sover til kl. 11. Synes det er uretfærdigt, men han ændrer ikke på det selvom vi har snakket om det.
Derudover er HAN træt hele tiden. Og tager lurer midt på dagen. Det burde da være mig der måtte tage en lur i ny og næ! Nu igen (lige nu) ligger han sig til og sove. Jeg prøvede endda og lægge op til hygge-hygge (sex), forstod han den: NEJ, men lægger sig til og sove.
Han spiller computer til kl. lort om natten (også derfor jeg må stå op med den lille om morgenen), og er sq rimeligt træt af det.
Jeg er bare brugt op nu. Udkørt, lider af stress i forvejen, og kan bare ikke mere. Vi har et ellers godt forhold, men lige de her ting skaber konflikter.
Han elsker vores lille datter, det ved jeg, men han er ikke for god til og tage hende om dagen og lege med hende. Han synes det er kedeligt når hun kun er 7 måneder, men har sagt ahn vil hellere tage hende noget mere og lege med hende, når hun blir lidt større. Ved oz godt der er mange mænd der har det sårn..
Ved ikke hvad jeg ville med det her, måske bare ud med frustrationer og måske høre om andre i samme situation.
Anmeld