textilfarve til sofa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
2 svar
1 synes godt om
21. september 2013

Leneur

Mine ellers behagelige sofaer bærer præg af der er barn i huset, så påtænker at farve dem. På selve hynderne kan stoffet tages af, så der kan Dylan maskinefarve jo godt bruges men armlæn og ryg er jo fast, så det kan jo ikke komme i vaskemaskinen.
Nu har jeg så luret inde på Panduro hobby og kan se de har textilfarve, så ville gerne bare male sofaerne og så strygefixere dem, som der står.
Kan jeg godt det?
For trods alt en billigere løsning, fremfor at købe nye, nu de ikke fejler andet end at være nussede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Dot D

Hvis din sofa er lavet af stof, der kan tåle strygningen, så burde du kunne.

Jeg har før i tiden faktisk solgt maling til stofmøbler, og det holder ret godt efter hvad det er, men ikke evigt.

Jeg synes, at du skulle tage at købe en lille "prøve" og så lave en prøve et sted, hvor du ikke kan se det... Så har du i hvert fald gjort dit bedste.

Det er bare meget vigtigt, at du får det strøget rigtigt godt, for det er, som de skriver, det der får det til at holde

håber det går

Anmeld

21. september 2013

Leneur

Dot D skriver:

Hvis din sofa er lavet af stof, der kan tåle strygningen, så burde du kunne.

Jeg har før i tiden faktisk solgt maling til stofmøbler, og det holder ret godt efter hvad det er, men ikke evigt.

Jeg synes, at du skulle tage at købe en lille "prøve" og så lave en prøve et sted, hvor du ikke kan se det... Så har du i hvert fald gjort dit bedste.

Det er bare meget vigtigt, at du får det strøget rigtigt godt, for det er, som de skriver, det der får det til at holde

håber det går

Tak for svar. Jeg må prøve mig frem og se om det er noget der dur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.