Sælge smykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2013

Anonym trådstarter

Min eks og jeg købte nogen ringe da vi var sammen - jeg har dem nu og kom til at tænke på om smykkeforretninger køber smykker tilbage?

De er ret dyre - min, med en sten, kostede 4600 og hans, uden sten, 5500

Lige nu ligger de jo bare og ligger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Min eks og jeg købte nogen ringe da vi var sammen - jeg har dem nu og kom til at tænke på om smykkeforretninger køber smykker tilbage?

Du kan få dem vurderet i en smykkeforrretning, men vær forberedt på, at du slet ikke får noget i nærheden af det, I har givet.

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan få dem vurderet i en smykkeforrretning, men vær forberedt på, at du slet ikke får noget i nærheden af det, I har givet.

Ja tænkte nok jeg slet ikke ville få noget der ligner - har du en ide om hvor meget man kan få?

Anmeld

21. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

langt de fleste køber smykker tilbage, men du for laaaangt fra ligeså meget for dem som de er købt for

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

langt de fleste køber smykker tilbage, men du for laaaangt fra ligeså meget for dem som de er købt for

Har du en ide om hvor langt fra prisen vi er? Regner selvfølgelig ikke med det er i nærheden af nypris

Anmeld

21. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Har du en ide om hvor langt fra prisen vi er? Regner selvfølgelig ikke med det er i nærheden af nypris

det variere alt efter hvad smykkerne er, guld, sølv, hvidguld ect. men det bliver tilbage købt pr. gram - og ikke ud fra hvad ringene har kostet fra start

Anmeld

21. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja tænkte nok jeg slet ikke ville få noget der ligner - har du en ide om hvor meget man kan få?

Det afhænger af guldprisen, jeg forsøgte med min vielsesring efter skilsmisse ( i stedet for skraldespanden ), der var guld allerbilligst, men der var en stor sten i - jeg kan ikke huske det nøjagtigt, men det var under 500 kr., ved faktisk ikke, hvor den er nu og er også ligeglad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.