Vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
6 svar
4 synes godt om
21. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så har jeg lige bestilt denne vinterjakke til min datter hos Name It. Var ellers en tur ude i to forretninger, hvor de ikke havde den lilla, men kun i grå. Hjem og ville bestille den på deres hjemmeside og så havde de den ikke Men efter lidt søgen på nettet fandt jeg den hos en anden forhandler og nu har jeg et styks lykkelig pige (som så gerne ville have den i lilla)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

JulieE

Hvor er den lækkert!! Hun kan da kun blive glad 

Anmeld

21. september 2013

MoarHvidovre

JulieE skriver:

Hvor er den lækkert!! Hun kan da kun blive glad 

Den er bare så fin og glæder mig til, at få den i næste uge. Heldigvis fandt jeg den et sted på nettet, hvor der var fri fragt

Anmeld

21. september 2013

Momo

Ej hvor er den bare fin! 

Anmeld

21. september 2013

MoarHvidovre

Momo skriver:

Ej hvor er den bare fin! 

Tak, jeg blev bare så glad da jeg fandt den i lilla. Vi har arvet til hende hvert år, så dejligt, at købe noget som man bare synes er så fint

Anmeld

21. september 2013

Momo

MoarHvidovre skriver:

Tak, jeg blev bare så glad da jeg fandt den i lilla. Vi har arvet til hende hvert år, så dejligt, at købe noget som man bare synes er så fint

Det kan jeg godt forstå. Vi har også fået til L. hvert år så nød også at købe en til ham sidste år 

Anmeld

21. september 2013

JulieE

MoarHvidovre skriver:

Den er bare så fin og glæder mig til, at få den i næste uge. Heldigvis fandt jeg den et sted på nettet, hvor der var fri fragt

Fri fragt er fantastisk  Synes den er virkelig fin. Hvis ikke Line havde kunne passe sin vinterjakke fra sidste år, havde jeg også været på den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.