Ja..
Hold nu k*ft, hvor flyver tiden bare afsted.. Føler det var i går, at vi lå indlagt på neonatal med en syg baby, men på den anden side føler jeg, at jeg har kendt ham hele mit liv..
Det går super super super godt her i Midtjylland, Anthon kan så mange ting nu, og jeg kan bare slet ikke følge med.. Nu sidder han selv, han forsøger at komme i kravlestilling, men det spiller ikke helt for ham endnu, han bakker rundt i hele stuen og han er bare
glad nærmest 24 timer i døgnet..
Han har fået 2 bisser og nummer 3 er på vej..
Han døjer stadig lidt med maven, men vi har fået movicol til ham, og selvom det er et værre gedemarked at få det i ham, så hjælper det.. Det er da også min eneste trøst for, at jeg skal sidde og give min unge noget han skriger totalt sygt over at få i munden.. Lille stakkel..
Han er ikke så vild med mad faktisk.. Købe-risgrød er det bedste han ved, men så til gengæld også det eneste han vil spise.. Altså købegrød.. Skide belastende, men sp har sagt han bare skal have den tid han har brug for.. Jeg laver forskellige slags grøntsagsmos, hjemmelavet risgrød og han brækker sig bogstavelig talt bagefter og skriger i vildens sky.. Så mon ikke han synes det er møgnederen at jeg stopper andet i ham end hans gode risgrød

Men igen, han skal bare have tid og det er jeg helt indstillet på..
For en måned siden var vi til 5 måneders vaccine og tjek, og der var han 70 cm lang og vejede 7,54 kilo, hvilket efter kurven var lidt for lidt, men der er kun tale om få hundrede gram, og det synes hun var fint når han var så glad en dreng.. Han er utrolig aktiv og jeg tror sgu han forbrænder utrolig meget når han bare basker med arme og ben og hopper og danser.. Vi fik så meget ros for ham, og det har vi jo fået fra start - super lækkert! Og hendes sidste kommentar inden vi gik "Vi ses om 7 måneder, og der går han jo nok bare ind"

Øh ja, det håber jeg da næsten ikke

Han er så nem en dreng, han er hysterisk en gang eller to om dagen, men jeg forventer heller ikke andet med de forældre han har

Han smiler stort set hele dagen, og det er bare så dejligt.. Han er latternem og charmer alt og alle han kommer i nærheden af..
Ja, det blev vidst en lang smørre, så når nu du har læst med hele vejen skal du da heller ikke snydes for billeder af mit lille vidunder

Billedet af tøjet er den body han havde på hjem fra sygehuset, og en body han passer nu..
Og de to sidste billeder er fra i dag