Må bare dele det.. Verdens bedste svigerforældre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
9 svar
44 synes godt om
20. september 2013

Sujan

Har bare brug for at dele min glæde.

Jeg har verdens bedste svigerforældre og farfar og farmor til min datter!!!

Bare i denne uge er farmor kommet med lækkert tøj og mega lækre dyre sutsko til vores datter... Er så rart de så gerne vil forkæle hende med sådan nogle fede ting.
De glæder sig altid på vores vejne. Blander sig ikke i vores måde at gøre tingene på, men er der altid med en hjælpende hånd.

Jeg skal starte nyt job. Og får lidt hektiske morgener med at få afleveret og komme afsted og nå på job til tiden.
Så tilbød farmor lige at jeg kunne aflevere svesken ved dem hver morgen så jeg ikke skulle stresse... Hvad sker der for det!!! De skal da ikke tidligt op for vores skyld. Har sagt nej og synes det er for meget at bede om. Men nu har hun fået mig overtalt til at vi prøver et par uger, så jeg lige kan komme igang og så kan vi se hvordan det går.
Er slet ikke vant til sådan noget og vil helst gerne klare mig selv.
Så hvor heldig er jeg lige at min datter har sådan nogle fantastiske bedsteforældre som bare så gerne vil tilbringe tid med hende..

Oven i det, så havde de i dag spurgt om vi ville med ud og se på komfurer, da de er ved at sætte køkken i stand. Farfar sad fast i trafikken og ulvetimen kom, så var ved at aflyse, da det blev for meget for lillepigen. Men vi kom alligevel afsted og står og ser på hårdehvidevare... Så griner mine svigerforældre pludselig smøret og siger.."vi skal slet ikke se på komfur, vi skal købe nyt køleskab til jer"!!!!

Mit hjerte hopper lige er slag over. Vores køleskab er ved at stå af så mig og kæresten havde aftalt at give hinanden et nyt i julegave. Så vi har sparet lidt op og så skulle det ellers være julegave.
Men nu står det nye her så fint:-)
Er så overvældet af glæde. Tænk at nogle vil gøre det for os. Bare for at glæde os... Er så uvirkeligt.

Måtte bare dele mine fantastiske svigerforældre.
Kan ikke dele med andre, da nogle vil få ondt i røven over det...

Så går en dejligt weekend i møde med et funktionelt køleskab og varme i hjertet over at der er nogle mennesker som betyder meget for mig, som er så gode ved os...
Kan slet ikke vise min taknemmelighed nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Loa

Ej hvor skønt

Det lyder da også helt fantastisk med sådan nogle svigerforældre

Det er bare om at nyde det

Anmeld

20. september 2013

Sujan

Loa skriver:

Ej hvor skønt

Det lyder da også helt fantastisk med sådan nogle svigerforældre

Det er bare om at nyde det

Ja det gær jeg bestemt også... Selvom jeg bliver helt forlegen og synes det er alt for meget.

Skal også siges at de kan gøre det fordi min kærestes farmor lige er gået bort og de derfor har arvet en større sum penge... Men alligevel.

Anmeld

20. september 2013

jydeinden

ej hvor fantastisk ville selv sætte Så meget pris på det hvis mine svigere var sådan, men ak de er nærmere i en helt anden boldgade.. hvor imod mine forældre er de bedste man kan have på deres egen måde

Anmeld

20. september 2013

Frk.S

Skønt.

Men hvorfor i al verden skulle folk da få ondt i røven over det? Det er da fedt med dejlige svigerforældre.  

Anmeld

20. september 2013

Sujan

Frk.S skriver:

Skønt.

Men hvorfor i al verden skulle folk da få ondt i røven over det? Det er da fedt med dejlige svigerforældre.  

Heller ikke herinde.. Men andre i familien og sådan.. Min familie kunne godt få ondt bagi over det..
De er ikke så gode til at unde hinanden sådan noget og glæde sig over det

Anmeld

20. september 2013

Lilje82

Hvor skønt 

Anmeld

20. september 2013

AnthonsMor

Sujan skriver:

Har bare brug for at dele min glæde.

Jeg har verdens bedste svigerforældre og farfar og farmor til min datter!!!

Bare i denne uge er farmor kommet med lækkert tøj og mega lækre dyre sutsko til vores datter... Er så rart de så gerne vil forkæle hende med sådan nogle fede ting.
De glæder sig altid på vores vejne. Blander sig ikke i vores måde at gøre tingene på, men er der altid med en hjælpende hånd.

Jeg skal starte nyt job. Og får lidt hektiske morgener med at få afleveret og komme afsted og nå på job til tiden.
Så tilbød farmor lige at jeg kunne aflevere svesken ved dem hver morgen så jeg ikke skulle stresse... Hvad sker der for det!!! De skal da ikke tidligt op for vores skyld. Har sagt nej og synes det er for meget at bede om. Men nu har hun fået mig overtalt til at vi prøver et par uger, så jeg lige kan komme igang og så kan vi se hvordan det går.
Er slet ikke vant til sådan noget og vil helst gerne klare mig selv.
Så hvor heldig er jeg lige at min datter har sådan nogle fantastiske bedsteforældre som bare så gerne vil tilbringe tid med hende..

Oven i det, så havde de i dag spurgt om vi ville med ud og se på komfurer, da de er ved at sætte køkken i stand. Farfar sad fast i trafikken og ulvetimen kom, så var ved at aflyse, da det blev for meget for lillepigen. Men vi kom alligevel afsted og står og ser på hårdehvidevare... Så griner mine svigerforældre pludselig smøret og siger.."vi skal slet ikke se på komfur, vi skal købe nyt køleskab til jer"!!!!

Mit hjerte hopper lige er slag over. Vores køleskab er ved at stå af så mig og kæresten havde aftalt at give hinanden et nyt i julegave. Så vi har sparet lidt op og så skulle det ellers være julegave.
Men nu står det nye her så fint:-)
Er så overvældet af glæde. Tænk at nogle vil gøre det for os. Bare for at glæde os... Er så uvirkeligt.

Måtte bare dele mine fantastiske svigerforældre.
Kan ikke dele med andre, da nogle vil få ondt i røven over det...

Så går en dejligt weekend i møde med et funktionelt køleskab og varme i hjertet over at der er nogle mennesker som betyder meget for mig, som er så gode ved os...
Kan slet ikke vise min taknemmelighed nok

Holy moly! Sikke nogle dejlige svigerforældre - ikke mindst fordi de vil hjælpe dig om morgenen, det er da en kæmpe gestus!

til dine svigerforældre!!!

Og alt det andet de forærer jer er jo også skide lækkert - men personlig hjælp kan bare ikke købes for penge..

Anmeld

20. september 2013

MyLove E

Skønt skønt skønt. .. Ej hvor er du heldig

Anmeld

20. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så dejligt! Og rigtig god weekend til jer! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.