Det er vel tilladt at tænke lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
6 svar
8 synes godt om
20. september 2013

TNBC

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2103 390.ece

Hvad mener I om den trøje?

Kan være at hun ikke har set det som terrorisme, men hvad med lige at tænke en gang længere frem og tænke på at andre kan. plus navnet og datoen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

stjernehimmel

Yurie skriver:

Kan være at hun ikke har set det som terrorisme, men hvad med lige at tænke en gang længere frem og tænke på at andre kan. plus navnet og datoen.

eij men jøsses...... det er bestemt ik hjernen der giver hende hovedpine

Anmeld

20. september 2013

TNBC

stjernehimmel skriver:

eij men jøsses...... det er bestemt ik hjernen der giver hende hovedpine

nej det er det ikke.

altså man må ikke kalde sit barn for adolf hitler, så må man nok heller ikke lave en trøje, der bare skriger 11/9..

Der er virkelig nogen der skal tænke over tingene, før de gør det.

Anmeld

20. september 2013

modesty

Ej hold da op, selvfølgelig har hun tænkt over det. Det er da helt bevidst. 

Anmeld

20. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Yurie skriver:

Altså - jeg ville ikke, isoleret set, opfatte "Je suis une bombe" som et voldeligt udsagn - det er lidt i stil med at kalde et barn en lille knaldperle. Jihad er et almindeligt, muslimsk navn, som egentlig betyder "at stræbe efter", men som Jihad-krigerne desværre har valgt at anvende, og som af den grund opfattes som synonymt med hellig krig. 

Drengen har heller ikke valgt sin fødselsdato - men! Når de tre ting kædes sammen på t-shirten, virker det absolut som en bevidst provokation eller en trussel. Jeg synes dog, det er voldsomt at give en bøde for det. 

Anmeld

20. september 2013

A&F

Det var uheldigt, ja. Men nu er de også i mine øjne strenge over for muslimere i Frankrig. Og mange kalder deres sønner  Jihad som betyder at stræbe / anstrenge sig efter noget og ikke skal forbindes negativt. . At han så også er født den 11 september behøver jo ikke have noget at gøre med angrebet helt tilbage fra dengang. Synes det er ret overdrevet, når moderen forklarer tingene som de er, og at der står den bedste på trøjen , som hun nævner. 

Anmeld

21. september 2013

Pcokate

Altså det bringer ikke mit pis i kog.

Det lyder ærligt som om at knægten har haft en t-shirt med navn, fødselsdag og "jeg er for sej" motto på (fransk slogan nævnes i artiklen) Jeg måtte grine lidt af morens og onklens naivitet og humor.

(Nej jeg er ikke ekstramist eller lign.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.