Vagtlæge eller egen læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Jeps, jeg behøvede heldigvis ikke møde op il lægevagten, han sendte en recept på apoteket, skal tage nogen piller 3 gange om dagen i 5 dage, og når der så er gået 7 dage, så skal jeg til lægen med en kontrol urin prøve ..

Dejligt at det gik nemt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om jeg skal ringe til vagtlægen eller vente til mandag når min egen læge har åben!?
Jeg har tit haft blærebetændelse og det plejer at være smerte konstant når jeg tisser.. Men denne her gang har jeg så ekstreme smerte når jeg STOPPER med at tisse.. Jeg forventede (ikke) mens for 2 uger siden og da jeg tørrede mig for 4 timer siden var der blod på papiret, så jeg tænkte at nu var den kommet, så jeg satte en prop op.. Her for 10 minutter siden skulle jeg så tisse igen igen, og der tager jeg den ud for at skifte den, og der er absolut INTET blod på. men igen er der blod på papiret.. Nu er jeg så i vildrede for om det er blod i urinen eller hvad?
Hvad skal jeg gøre?

Vagtlæge nu så du kan få noget for det. Det er blærebetændelse!!!

Anmeld

20. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeps, jeg behøvede heldigvis ikke møde op il lægevagten, han sendte en recept på apoteket, skal tage nogen piller 3 gange om dagen i 5 dage, og når der så er gået 7 dage, så skal jeg til lægen med en kontrol urin prøve ..

hvor er det dejligt at læse du ikke behøvede at troppe op

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Vagtlæge nu så du kan få noget for det. Det er blærebetændelse!!!

Har haft ringet til lægevagten og fået piller
Var udmærket godt klar over at det er blærebetændelse, jeg har bare aldrig haft det med blod i urin ..

Anmeld

20. september 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Har haft ringet til lægevagten og fået piller
Var udmærket godt klar over at det er blærebetændelse, jeg har bare aldrig haft det med blod i urin ..

Jeg opdager først mit når det er så langt henne at der er blod i

God bedring

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg opdager først mit når det er så langt henne at der er blod i

God bedring

Det er dælme ikke rart ..
Tusind tak.. Jeg har det meget bedre i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.