Nedre hygiejne hos drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
3 svar
6 synes godt om
20. september 2013

MalicksMor

Hej alle..

Jeg har en dejlig dreng på 5 år. Da han var til 5 års undersøgelse, sagde lægen at vi godt kunne begynde at vaske ham under forhuden, min kæreste (min søns far) har vist ham hvordan man gør og nu kan han selv og gør det når han er i bad, det virkede grænse overskridende for os. Lægen sagde at der samler sig skidt derinde så det var vigtigt at vi lærte vores søn at have en god hygiejne, er det noget i har lært jeres drenge og er det noget i går op i at de lære? Og hvordan gjorde i?

- Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

B&J

jamen nu ved jeg ikke hvornår de skal begynde på det men jeg er 100% ops på det også fordi man ved jo mænd skal jamen så skal drenge jo også når de kan

syntes det er dejligt din dreng gør det så der ikke samler sig skidt og bakterier der inde

Anmeld

20. september 2013

Team Putte

MalicksMor skriver:

Hej alle..

Jeg har en dejlig dreng på 5 år. Da han var til 5 års undersøgelse, sagde lægen at vi godt kunne begynde at vaske ham under forhuden, min kæreste (min søns far) har vist ham hvordan man gør og nu kan han selv og gør det når han er i bad, det virkede grænse overskridende for os. Lægen sagde at der samler sig skidt derinde så det var vigtigt at vi lærte vores søn at have en god hygiejne, er det noget i har lært jeres drenge og er det noget i går op i at de lære? Og hvordan gjorde i?

- Maria

selvfølgelig skal drengene lærer det og der må man jo som forældre gemme den der blufærdighed væk piger skal jo også lærer at tørre sig forfra og bag så der ikke kommer prutbakterier i tissekonen hvert køn sine 'pinlige' opgaver

Anmeld

20. september 2013

modesty

MalicksMor skriver:

Hej alle..

- Maria

Hvorfor er det grænseoverskridende? Det vil vel være mere grænseoverskridende hvis han fik ildelugtende nakkeost eller en infektion?

Nu er min dreng kun 2, men ja, vi kommer da helt klart til at vise ham hvordan han skal gøre når han er stor nok. Er bestemt opmærksom på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.