3,8 år og ondt i halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2013

serinasmor

Jeg sidder her med Serina ovenpå mig -låst fast til sofaen ...

Hun har en grim hoste og ondt i halsen... Jeg tror hun har feber, men er ikke sikker... Hun er pylret og morsyg og vil allerhelst være lige ved siden af eller ovenpå mig ...

Gør man noget ved ondt i halsen ? Hun har hostet et par dage med ondt i halsen ... Har bare tænkt virus, men nu også med sløjhed..

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

B&J

hvis hun kan lig det så te med en orden skefuld honning det virker så godt her hjemme på daniel

Anmeld

20. september 2013

Pikku Myy

Hjemme hos os får man varm mælk med honning. Jeg ved ikke om det hjælper, men det gør det hvert fald lidt hyggeligere at være syg

Anmeld

20. september 2013

serinasmor

B&J skriver:

hvis hun kan lig det så te med en orden skefuld honning det virker så godt her hjemme på daniel

Tak det må prøves ... Ved vi har honning ...

Er det ligemeget om teen når at blive kold inden hun når at drikke det ... Hun vil helst ikke drikke det varmt nemlig... Og er det lige meget hvilken te

Anmeld

20. september 2013

serinasmor

Pikku Myy skriver:

Hjemme hos os får man varm mælk med honning. Jeg ved ikke om det hjælper, men det gør det hvert fald lidt hyggeligere at være syg

Tak for råd ... Må blive det næste vi prøver

Anmeld

20. september 2013

B&J

serinasmor skriver:

Tak det må prøves ... Ved vi har honning ...

Er det ligemeget om teen når at blive kold inden hun når at drikke det ... Hun vil helst ikke drikke det varmt nemlig... Og er det lige meget hvilken te

ja den må gerne være kold det er den nemlig her heller ingen varme ting

Anmeld

20. september 2013

serinasmor

B&J skriver:

ja den må gerne være kold det er den nemlig her heller ingen varme ting

Må se om jeg kan få hende til at drikke det ... Hun vil helst ingenting nemlig ... Bare være tæt på mig og se ramasjang

Anmeld

20. september 2013

B&J

serinasmor skriver:

Må se om jeg kan få hende til at drikke det ... Hun vil helst ingenting nemlig ... Bare være tæt på mig og se ramasjang

ja det kan jeg godt forstå, men ellers en ske med honning på så

evt en kold sodavands is det køler så dejligt når man hoster og har ondt

Anmeld

20. september 2013

serinasmor

En time senere ligger hun nu og sover og har nok gjort det i 15 minutter

Nåede kun at lokke vand i hende ...

Overvejer at lade hende ligge til hun vågner ... Hvis det så først er imorgen er det godt at vores sofa er slået ud ... Til gengæld vil jeg så slet ikke få lov at være mig selv idag ... Hmm lader hende ligge til disneysjov er slut i hvert fald
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2013

Leneur

serinasmor skriver:

En time senere ligger hun nu og sover og har nok gjort det i 15 minutter

Nåede kun at lokke vand i hende ...

Overvejer at lade hende ligge til hun vågner ... Hvis det så først er imorgen er det godt at vores sofa er slået ud ... Til gengæld vil jeg så slet ikke få lov at være mig selv idag ... Hmm lader hende ligge til disneysjov er slut i hvert fald

Årh bette pus da. Silje har også været ramt af virus i halsen. Det er vist det der florerer i Skanderborg lige pt. Hun vil ikke have Peter Plys drik, som vi kalder The med honning men heldigvis kan hun godt lide halspastiller og lakrids, så det har hun fået når det har været slemt og så har hun fået flydende Panodil til sengetid, for selvom feberen ikke har været så høj, så har det hjulpet hende til at sove også.
Rigtig god bedring til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.