Cyster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2013

stjernehimmel

Ja som overskriften lyder omhandler det cyster i underlivet...

Ved en kontrol scanning fandt de ved mig 2 cyster ved min ene æggestok på ca 5 cm i dia.... de ligger som hun bage, bag ud ad til.. hvilket gør at de kan mærkes når jeg skal på wc....AVS...

Nu er det så jeg tænker.... vil de mindste mine chancer for at blive gravid mens de sidder der og "hygger" sig...

Hun tog prøve, og eftersom jeg har intet har hørt går jeg ud fra det er vandcyster og godartet....

Nogle der har nogle erfaringer med cyster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

esioul

stjernehimmel skriver:

Ved en kontrol scanning fandt de ved mig 2 cyster ved min ene æggestok på ca 5 cm i dia.... de ligger som hun bage, bag ud ad til.. hvilket gør at de kan mærkes når jeg skal på wc....AVS...

Nu er det så jeg tænker.... vil de mindste mine chancer for at blive gravid mens de sidder der og "hygger" sig...

Hun tog prøve, og eftersom jeg har intet har hørt går jeg ud fra det er vandcyster og godartet....

jeg har haft, men de sprang af sig selv.

Jeg tror godt det kan påvirke graviditet, jeg ved i hvert flad at inseminerings forsøg hvis bliver aflyst hvis der er cyster.

Anmeld

20. september 2013

Karla

stjernehimmel skriver:

Det kan godt påvirke muligheden for en graviditet.
Jeg havde en cyste på min højre æggeleder, som blev opdaget da jeg havde min GUL.

De brændte den væk, da den ikke bare lige ville gå væk af sig selv, og de sagde, at det godt kunne være en af årsagerne til det var svært for os at blive gravide.

Vil de ikke gøre noget ved dine?

Anmeld

20. september 2013

stjernehimmel

Karla skriver:

Det kan godt påvirke muligheden for en graviditet.
Jeg havde en cyste på min højre æggeleder, som blev opdaget da jeg havde min GUL.

De brændte den væk, da den ikke bare lige ville gå væk af sig selv, og de sagde, at det godt kunne være en af årsagerne til det var svært for os at blive gravide.

Vil de ikke gøre noget ved dine?

Nej ikke på nuværende tidspunkt...

De fandt 2 tæt på hinanden og vil først se tiden an.. så fik taget blodprøve og skal til kontrol om 3 mdr... og nærmer de sig 7 cm i dia skal de fjernes...og ellers skal de gå væk af sig selv....

Det er også dem der giver mig graviditets symtomer stadigvæk...

Anmeld

20. september 2013

stjernehimmel

esioul skriver:

jeg har haft, men de sprang af sig selv.

Jeg tror godt det kan påvirke graviditet, jeg ved i hvert flad at inseminerings forsøg hvis bliver aflyst hvis der er cyster.

håber os meget på mine forsvinder af sig selv...

og synes nemlig jeg havde hørt  det kan ha indvirkning på at blive gravid

Anmeld

20. september 2013

HHC88

Jeg var for et par år tilbage til undersøgelse hos en dygtig gynækolog grundet ofte blærebetændelse, hvor han ved tilfælde fandt 2 vandcyster. Han sagde til mig at det ikke betød noget, og at de kom og gik igennem kvindens cyklus. Sagde at det først var et problem hvis det ikke kun var vandcyster, hvis de blev for store, eller hvis kroppen ikke "skillede sig af" med dem igen. Har aldrig mærket noget og blev gravid i første forsøg. Måske det kan trøste lidt?  

Anmeld

20. september 2013

modesty

stjernehimmel skriver:

Ja, det kan de godt, alt afhængigt af hvor de sidder. De kan blokere for æggets vej fra æggestok til æggeleder. Men det er meget normalt med cyster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.