Nogen som vil hjælpe ?:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
18 svar
5 synes godt om
20. september 2013

Helloo

I forgårs da jeg havde tisset om morgen kom der lidt lyserødt blod på papiret samt en del slim..

Jeg tog æl test, som viste negativ..

Nu har jeg tage en æltest igen,og den er positiv. Tror jeg hvertfald. Kan ikke sætte billedet ind.. Mærkeligt..

Jeg tog desuden en test imorges, og tror jeg ka ane et eller andet. Men det kan jeg nu næsten altid.

Så hvad tror i?

Har jeg ægløsning eller var min blødning for 2 dage siden måske implantations blødning ? 

Kom gerne med imputs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Helloo

Er min æltest  positiv ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2013

Helloo

Altså tog en graviditets imorges

Anmeld

20. september 2013

Helloo

Lidt bedre billed 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2013

Hullabullabulla

I forgårs da jeg havde tisset om morgen kom der lidt lyserødt blod på papiret samt en del slim..

Jeg tog æl test, som viste negativ..

Nu har jeg tage en æltest igen,og den er positiv. Tror jeg hvertfald. Kan ikke sætte billedet ind.. Mærkeligt..

Jeg tog desuden en test imorges, og tror jeg ka ane et eller andet. Men det kan jeg nu næsten altid.

Så hvad tror i?

Har jeg ægløsning eller var min blødning for 2 dage siden måske implantations blødning ? 

Kom gerne med imputs 

Tog du billede af g-testen ? Altså din æl test er lidt svær at tolke, men ville nok selv tro den var positiv hvis jeg stod med den i hånden, men de er altid svære at tyde synes jeg..

edit: efter at have nærstuderet og zoomet på billedet vil jeg sige positiv om det så er pga graviditet eller æl er svært at sige, men 

Anmeld

20. september 2013

modesty

Louise6551 skriver:

Er min æltest  positiv ?

Jeg vil mene at den er positiv.

Anmeld

20. september 2013

Helloo

Britt88 skriver:

Tog du billede af g-testen ? Altså din æl test er lidt svær at tolke, men ville nok selv tro den var positiv hvis jeg stod med den i hånden, men de er altid svære at tyde synes jeg..

edit: efter at have nærstuderet og zoomet på billedet vil jeg sige positiv om det så er pga graviditet eller æl er svært at sige, men 

Man kan ikke se noget på kameraet af gtesten.. Den er alt for utrydelig..

Håber virkelig det pga graviditet..

Hvad tror i ?

Anmeld

20. september 2013

Hullabullabulla

Louise6551 skriver:

Man kan ikke se noget på kameraet af gtesten.. Den er alt for utrydelig..

Håber virkelig det pga graviditet..

Hvad tror i ?

Det kan være begge dele. Sidste cyklus havde jeg lidt pletblødning 1 dag og 14 dage efter kom mens så det var blødning pga æl (som jeg aldrig har prøvet før)

Der er vidst ikke andet at gøre end lidt tålmodighed og så teste når du rammer testdag

Anmeld

20. september 2013

Helloo

Britt88 skriver:

Det kan være begge dele. Sidste cyklus havde jeg lidt pletblødning 1 dag og 14 dage efter kom mens så det var blødning pga æl (som jeg aldrig har prøvet før)

Der er vidst ikke andet at gøre end lidt tålmodighed og så teste når du rammer testdag

mærkelig!

Men burde jeg ikke så ha den pletblødning den dag jeg fik en positiv æl test?

Anmeld

20. september 2013

Hullabullabulla

Louise6551 skriver:

mærkelig!

Men burde jeg ikke så ha den pletblødning den dag jeg fik en positiv æl test?

Tjo eller dagen før blødningen da æl kommer 24-36 timer efter positiv test.. Men det er ikke til at vide hvad grunden var til blødningen, men uanset hvad ville jeg da hoppe på manden i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.