Kalendergave DIY - NEMT, og du har sikkert alt i hjemmet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
1 svar
7 synes godt om
19. september 2013

mariamiss6

Og så bliver det jul og gaver tiiiiiil mig, og dig :D

Kender i ikke godt det med at man sidder der på stuegulvet klokken bøvs om aftenen, og pakker et VÆLD af bitte små skæv-formede gaver ind, som også liiiiiige skal have et bånd på sig, selvom det ikke er lige nemt hver gang, for derefter at blive hængt på de små ringe på julekalenderen?

Det kender jeg godt, og jeg har 2 børn..... Jeg blev allerede nu træt ved tanken om det, og så kom jeg til den anden dag at trykke i enderne på et toiletrulle rør, da jeg skulle smide det ud. Jeg grinede lidt da jeg så at det jo fik samme form som de der sun lolly is, og lige bagefter stod der en giga lysende pære over mit hovede.... Tadaaaaaa. KALENDERGAVERNE sgu da.... Ja eller smykke gaverne, eller pengegaverne, eller måske endda bordkort med en lille overraskelse inden i

Så yes, jeg har lavet en DIY på sådan nogle her  

Du har helt sikkert tingene hjemme allerede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

BigHope13

mariamiss6 skriver:

Og så bliver det jul og gaver tiiiiiil mig, og dig

Kender i ikke godt det med at man sidder der på stuegulvet klokken bøvs om aftenen, og pakker et VÆLD af bitte små skæv-formede gaver ind, som også liiiiiige skal have et bånd på sig, selvom det ikke er lige nemt hver gang, for derefter at blive hængt på de små ringe på julekalenderen?

Det kender jeg godt, og jeg har 2 børn..... Jeg blev allerede nu træt ved tanken om det, og så kom jeg til den anden dag at trykke i enderne på et toiletrulle rør, da jeg skulle smide det ud. Jeg grinede lidt da jeg så at det jo fik samme form som de der sun lolly is, og lige bagefter stod der en giga lysende pære over mit hovede.... Tadaaaaaa. KALENDERGAVERNE sgu da.... Ja eller smykke gaverne, eller pengegaverne, eller måske endda bordkort med en lille overraskelse inden i

Så yes, jeg har lavet en DIY på sådan nogle her  

Du har helt sikkert tingene hjemme allerede

Hvor er det bare smart, helt sikkert en idé jeg vil gemme til når vores bette bliver stor nok til den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.