Så skete det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. september 2013

bonanza

Så er jeg blevet alene mor til to piger på 4 og 5....

Vi har været sammen snart 8 år men nu gik det ikk mere han har arbejdet i Norge i et år og er kun hjemme hver 3-4 uge,så jeg er jo vandt til at være alene med pigerne men alligevel ..... Det er sgu hårdt at sige farvel til det gamle liv med mand,børn,villa og vovse jeg er bange for fremtiden,vi har ikk fundet en bolig endnu og det ene øjeblik er jeg oven på og tænker " jeg skal nok klare det hele" det næste øjeblik tuder jeg og er så depri. Det skal lige siges at vi stadig elsker hinanden og er kanon venner 

Men tanken om at han finder en anden at gi hans kærlighed gør bare så ondt

Hvordan har i klaret fremtiden som alene mor og single?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Witt

Kan slet ikke sætte mig ind i din situation, har ingen gode råd.
Men ville ikke gå uden at give dig/jer en kæmpe

Anmeld

20. september 2013

Mamalou

bonanza skriver:

Vi har været sammen snart 8 år men nu gik det ikk mere han har arbejdet i Norge i et år og er kun hjemme hver 3-4 uge,så jeg er jo vandt til at være alene med pigerne men alligevel ..... Det er sgu hårdt at sige farvel til det gamle liv med mand,børn,villa og vovse jeg er bange for fremtiden,vi har ikk fundet en bolig endnu og det ene øjeblik er jeg oven på og tænker " jeg skal nok klare det hele" det næste øjeblik tuder jeg og er så depri. Det skal lige siges at vi stadig elsker hinanden og er kanon venner 

Jeg blev alene i juni sidste år, så jeg kan godt sætte mig ind i hvordan du har det lige nu. Jeg vil sige en ting, og det er at du klarer den også bedre end du føler, at du er i stand til lige nu. 

Du er mere end velkommen til at skrive pb.

Louise

Anmeld

20. september 2013

Zelinasmor

http://vithaweitemeyer.dk/om-sorg-efter-et-darligt-parforhold

vil lige dele denne. Der er helt sikkert NOGLE af tingene der kan hjælpe dig med at forstå dine følelser. 

Anmeld

20. september 2013

Moar2011

bonanza skriver:

Jeg blev alene november sidste år - der var storm ca 1 1/2år.
De første par mdr var hårder MEGET !

Jeg stod og sku finde lejlighed, skole ophold , kursus , fagprøve og en eksame.

Men efter ca 3 mdr kom jeg total oven på og fandt mig med at han havde fundet en anden

Det pisse hårdt men du kommer oven på!
Hvor der r Vejle r der vej ! Bare klø på og go dig lov til at græde ud når det hele trykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.