Kvalme, opkast og hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. september 2013

Antioxi

Har nu gået med nærmest konstant kvalme med flere daglige opkastninger samt hovedpine siden i søndags, og funderer lidt over hvad det kan være?  Jeg kan ikke være gravid (altså selvfølgelig er risikoen der, når man ikk beskytter sig), men havde min menstruation for under halvanden uge siden.

Har det simpelthen så elendigt. Har alle dagene gået fint nok på arbejde og har passet min træning mm., men måtte her til aften gå hjem fra et møde, da jeg bare ikke kunne mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Antioxi

Slet ingen? 

Anmeld

20. september 2013

Hullabullabulla

Antioxi skriver:

Har nu gået med nærmest konstant kvalme med flere daglige opkastninger samt hovedpine siden i søndags, og funderer lidt over hvad det kan være?  Jeg kan ikke være gravid (altså selvfølgelig er risikoen der, når man ikk beskytter sig), men havde min menstruation for under halvanden uge siden.

Har det simpelthen så elendigt. Har alle dagene gået fint nok på arbejde og har passet min træning mm., men måtte her til aften gå hjem fra et møde, da jeg bare ikke kunne mere. 

Har du også dårlig mave ? 

Måske har du fået en virus fra noget mad ?

Og btw så synes jeg du skal tage en g-test da nogle gravide stadig får

mens selvom de er gravide

Anmeld

20. september 2013

Antioxi

Britt88 skriver:

Har du også dårlig mave ? 

Måske har du fået en virus fra noget mad ?

Og btw så synes jeg du skal tage en g-test da nogle gravide stadig får

mens selvom de er gravide

Nej, ingen dårlig mave.  Den fungerer lige så fint som altid.

Må finde en g-test i løbet af i dag så. Kan man virkelig godt have sin mens, selvom man er gravid? Synes aldrig jeg har hørt om det før..

Anmeld

20. september 2013

B&J

det kan være du bare har en influ inde i kroppen uden den kommer til sin ret...

og ja man kan godt være gravid selv om man får sin mens.

Anmeld

20. september 2013

Hullabullabulla

Antioxi skriver:

Nej, ingen dårlig mave.  Den fungerer lige så fint som altid.

Må finde en g-test i løbet af i dag så. Kan man virkelig godt have sin mens, selvom man er gravid? Synes aldrig jeg har hørt om det før..

Ja der findes kvinder som stadig får deres mens/blødning under graviditeten, særligt på de tidspunkter hvor de jf deres cyklus ville få mens hvis de ikke var gravide.. Men der er ret meget sygdom i luften pt. ligger selv syg og min søn er også syg

Anmeld

20. september 2013

Antioxi

Britt88 skriver:

Ja der findes kvinder som stadig får deres mens/blødning under graviditeten, særligt på de tidspunkter hvor de jf deres cyklus ville få mens hvis de ikke var gravide.. Men der er ret meget sygdom i luften pt. ligger selv syg og min søn er også syg

Hmm.. Og det er også helt normale graviditeter?? Jeg må finde en test, når jeg skal ud og handle senere i dag.

Men ja, der er rigtig megen sygdom i luften for tiden. Vi har haft ekstremt mange syge på det sidste.

Anmeld

20. september 2013

DianaRJS

Antioxi skriver:

Hmm.. Og det er også helt normale graviditeter?? Jeg må finde en test, når jeg skal ud og handle senere i dag.

Men ja, der er rigtig megen sygdom i luften for tiden. Vi har haft ekstremt mange syge på det sidste.

man kan sagtens have en normal graviditet trods man har mens, jeg var 5 måneder henne da jeg fandt ud af ejg var gravid med den ældste af mine, jeg havde mens indtil da....

Anmeld

21. september 2013

Antioxi

DianaRJS skriver:

man kan sagtens have en normal graviditet trods man har mens, jeg var 5 måneder henne da jeg fandt ud af ejg var gravid med den ældste af mine, jeg havde mens indtil da....

Fik testet her i eftermiddags og den var 99,9% negativ. Synes der kom en lille bitte streg efter en 7-10 minutters tid, men kan ikke helt vurdere om det er en skyggestreg eller bare meget utydelig streg..

Anmeld

22. september 2013

Tulipan

Antioxi skriver:

Fik testet her i eftermiddags og den var 99,9% negativ. Synes der kom en lille bitte streg efter en 7-10 minutters tid, men kan ikke helt vurdere om det er en skyggestreg eller bare meget utydelig streg..

Har du det stadig dårligt eller er det blevet bedre ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.