Hjælp til indberetning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
6 synes godt om
19. september 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har her til aften været vidne til et voldeligt overgreb!

Og jeg vil rette henvendelse til kommunen som det første i morgen...men jeg er i tvivl om jeg skal gøre det anonymt eller ej, og grunden hertil er min egen og min datters sikkerhed.

Det drejer sig om en er bor i samme opgang som min datter og jeg.

Jeg ved ikke om han kunne blive ubehagelig over for mig, men kan da godt frygte det, hvis han får kommunen på nakken.

men samtidigt tænker jeg også at han kan regne ud hvor indberetningen kommer fra, om jeg gør det anonymt eller ej, da jeg og min veninde begge så det ske...

what do do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Hej

Jeg har her til aften været vidne til et voldeligt overgreb!

Og jeg vil rette henvendelse til kommunen som det første i morgen...men jeg er i tvivl om jeg skal gøre det anonymt eller ej, og grunden hertil er min egen og min datters sikkerhed.

Det drejer sig om en er bor i samme opgang som min datter og jeg.

Jeg ved ikke om han kunne blive ubehagelig over for mig, men kan da godt frygte det, hvis han får kommunen på nakken.

men samtidigt tænker jeg også at han kan regne ud hvor indberetningen kommer fra, om jeg gør det anonymt eller ej, da jeg og min veninde begge så det ske...

what do do?

Nu ved jeg ikke hvad du præcist har set. Men når du retter henvendelse til kommunen så sig du vil være anonym og evt forhør dig hvad du gør hvis du frygter for jeres sikkerhed. Eller kontakt politiet først

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du præcist har set. Men når du retter henvendelse til kommunen så sig du vil være anonym og evt forhør dig hvad du gør hvis du frygter for jeres sikkerhed. Eller kontakt politiet først

Tak for svar.

Vi var vidne til vold mod et barn

Jeg er helt rystet over episoden..

Tænker bare at det kan gå hen og blive ret anspændt, når det er en man ser nærmest dagligt, når man bor i en opgang med 9 lejligheder....

Anmeld

19. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Går ud fra at i meldte det til politiet da i så hva der skete? For så er det ik anonymte tror jeg ik. Der ka man i hvert fald altid få oplyst hvem anmelder er.

Ang inberetning, så ka du gøre det ano! Vh stine

Anmeld

19. september 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Tak for svar.

Vi var vidne til vold mod et barn

Jeg er helt rystet over episoden..

Tænker bare at det kan gå hen og blive ret anspændt, når det er en man ser nærmest dagligt, når man bor i en opgang med 9 lejligheder....

Puha det var godt nok frygteligt

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Går ud fra at i meldte det til politiet da i så hva der skete? For så er det ik anonymte tror jeg ik. Der ka man i hvert fald altid få oplyst hvem anmelder er.

Ang inberetning, så ka du gøre det ano! Vh stine

jeg har snakket med politiet og de sagde at jeg skulle rette henvendelse til kommunen i morgen

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Puha det var godt nok frygteligt

Ja meget

Anmeld

19. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

jeg har snakket med politiet og de sagde at jeg skulle rette henvendelse til kommunen i morgen

Årh det er jeg glad for at høre! Håber at der kommer en god løsning på det!! Vh stine

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

Hej

jeg valgte at lave en ano indberetting pga de bor i samme opgang som min datter og jeg.

men min veninde, som stod 2 meter fra da det skete, valgt ikke at være ano. Og det gør sagen stærkere da der så er et vidne, der vil stå frem, hvis det bliver nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.