3 dags feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
11 svar
1 synes godt om
19. september 2013

Fuglemor

Har lige et nok meget dumt spørgsmål. Men kan ikke huske det fra den store. Men når de har 3 dags feber skal feberen så være høj eller hvordan.

vores datter har de sidste to dage haft feber på 38,7 - 38,8. Og den har været faldet ned tilm38,1 men steg så igen. Og kan ikke lige huske om 3 dages feber overhovedet er sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Fuglemor

Slet ingen

Anmeld

19. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

3 dages feber så vidt jeg har forstået er at de "blot" har feber i 3 dage uden man rigtig kan sige hvorfor de har feber...

vores søn har både haft med bragende 40 i feber alle 3 dage men også med kun en lille smule stigning...

kendetegnet ved at det er 3 dages feber er at der efter de 3 dage så er feberen væk og de får udslæt omkring maven...

Anmeld

19. september 2013

Faith

Min yngste søn har lige haft det. Han havde høj men svingende temperatur i 3 dage, så kom der udslæt og så var det ovre.

Anmeld

19. september 2013

Fuglemor

Wampires skriver:

3 dages feber så vidt jeg har forstået er at de "blot" har feber i 3 dage uden man rigtig kan sige hvorfor de har feber...

vores søn har både haft med bragende 40 i feber alle 3 dage men også med kun en lille smule stigning...

kendetegnet ved at det er 3 dages feber er at der efter de 3 dage så er feberen væk og de får udslæt omkring maven...

Så det kan godt være 3 dags feber? Eller det finder jeg jo ud af om et par dage. Læste de godt kunne været snottet og have ondt i hals samtidig. feber har været stabilt deroppe men har også været faldet det.

vi må bare vente at se

Anmeld

19. september 2013

Fuglemor

Faith skriver:

Min yngste søn har lige haft det. Han havde høj men svingende temperatur i 3 dage, så kom der udslæt og så var det ovre.

Vi må vente og se så om det er det. Ville været fint at have det overstået.

men det smitter? Jeg har nemlig haft dagpleje børn mens hun har været syg for har ikke synes hun har været sløj så jeg var nødt til at lukke. Og forældrene er oplyst ok hun er syg men har valgt at aflevere børn alligevel. Så tænker jeg godt kan ske at få syge dagpleje børn snart

Anmeld

19. september 2013

Mettefpigen

Her havde han 3 dages feber i ca 1 uge....

Anmeld

19. september 2013

Fuglemor

Mettefpigen skriver:

Her havde han 3 dages feber i ca 1 uge....

Hold da op det var længe det må bestemt ikke være sjovt

Anmeld

19. september 2013

Mettefpigen

Fuglemor skriver:

Hold da op det var længe det må bestemt ikke være sjovt

Neej det var heller ikk sjovt, men sådan er det (desværre) engang imellem når man har børn Man vænner sig til at vide hvad man skal gøre når de er syge....

Anmeld

19. september 2013

Fuglemor

Mettefpigen skriver:

Neej det var heller ikk sjovt, men sådan er det (desværre) engang imellem når man har børn Man vænner sig til at vide hvad man skal gøre når de er syge....

Jeg synes bar feber er det værste. Men vores plejer sjældent at have feber ved sygdom. Så hver gang er det nærmest nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.