Åh jeg har det forfærdeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
5 synes godt om
19. september 2013

Stine1989

Åh jeg har det så forfærdeligt ;-(
Min søn på 6 mdr fik et lille stk rugbrød galt i halsen, og jeg vendte ham hurtigt om på maven og stak en finger i halsen for at få lidt gennemgang det hjalp ikke og han brækkede sig men gispede stAgig efter vejret så jeg slog ham i ryggen ligesom når en voksen ville få noget i den gale hals! Jeg brød grædende sammen og rystede over det hele for hvad nu hvis han var død pg hvad nu hvis jeg har gjort skade på hans ryg - har det elendigt jeg græder konstant og overvejer om jeg skal ringe til vagtlægen ;-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Ma-lu

Det klart, du gik i panik.. Jeg havde sikkert ikke reageret anderledes.. 

kæmpe kram., du gjorde alt for at redde din søn jo

Anmeld

19. september 2013

l.kjoeller

Stine1989 skriver:

Min søn på 6 mdr fik et lille stk rugbrød galt i halsen, og jeg vendte ham hurtigt om på maven og stak en finger i halsen for at få lidt gennemgang det hjalp ikke og han brækkede sig men gispede stAgig efter vejret så jeg slog ham i ryggen ligesom når en voksen ville få noget i den gale hals! Jeg brød grædende sammen og rystede over det hele for hvad nu hvis han var død pg hvad nu hvis jeg har gjort skade på hans ryg - har det elendigt jeg græder konstant og overvejer om jeg skal ringe til vagtlægen ;-(

du reagerer helt naturligt. tror også jeg ville gå i panik. godt der ikke skete noget 

Anmeld

19. september 2013

Frk. Petersen

Stine1989 skriver:

Har prøvet præcis det samme med min nevø.. Men heldigvis havde jeg set min søster være ude for det, hun siger at det eneste man skal gøre er at vende ham med hovedet ned - selvfølgelig mens man holder på ryggen og støtter barnet.. Så panikken heldigvis ikke så meget, selvom det er en forfærdelig oplevelse.. og når det ikke er ens egne børn, er det hvert fald ikke sjovt (kan ikke lige sige hvordan jeg ville have det med mine egne - men kan kun forstille mig det!) Føler med dig, men du kunne ikke gøre meget andet end du gjorde! Det viser at du er en stærk kvinde som kan handle når der skal handles! Hold fast i det!

Anmeld

19. september 2013

Maja88

Jeg kan klart anbefale førstehjælp for småfolket..

Du gjorde det rigtigt hvad jeg forstår

Man skal faktisk ligge deres mave på ens underarm og så slå op ad på ryggen.. sådannlidt hen ad deres ryg..kan godt forstå du panikkede.. det ville jeg også gøre da..

Et godt råd til rugbrød er at dyppe det enkelte stykke man har på gaflen i sødmælk.sådan en gang bondebrød suger godt til sig of bliver dejligt blødt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.