Brystforstørrende operation og mulig graviditet senere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
12 svar
5 synes godt om
19. september 2013

Julie F

Halløj d´ damer
Okay efter jeg har født og tabt mig har jeg absolut ingen bryster tilbage, og mener virkeligt ingen. Overvejer kraftigt at få det ordnet, men sagen er den at vi højst sandsynligt ikke er færdige med at få børn. Vi skal ikke have flere lige nu, men om nogle år måske. Men er i tvivl om jeg indtil da bare skal acceptere manglen på former, og midlertidigt udstoppe dem, eller om jeg skal få dem lavet??
Hvad ville I have gjort, og hvilke erfaringer har dem der har fået dem lavet med efterfølgende graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

PernilleogLouis

Har veninder der har fået dem lavet og fået børn efter og de er stadig flotte efter børnenes ankomst

Anmeld

19. september 2013

Zelinasmor

Julie F skriver:

Halløj d´ damer
Okay efter jeg har født og tabt mig har jeg absolut ingen bryster tilbage, og mener virkeligt ingen. Overvejer kraftigt at få det ordnet, men sagen er den at vi højst sandsynligt ikke er færdige med at få børn. Vi skal ikke have flere lige nu, men om nogle år måske. Men er i tvivl om jeg indtil da bare skal acceptere manglen på former, og midlertidigt udstoppe dem, eller om jeg skal få dem lavet??
Hvad ville I have gjort, og hvilke erfaringer har dem der har fået dem lavet med efterfølgende graviditet?

Jeg fik mine lave større 2 år før jeg fødte min datter. Graviditeten ødelagde deres flotte udseende. Ikke amningen men graviditeten. Jeg har for 1,5 måned siden fået rettet dem igen, fjernet hud og kirtelvæv og flyttet brystvorter så de igen er nogenlunde ens. Jeg ville vente hvis jeg var dig. 

Anmeld

19. september 2013

Ma-lu

Jeg er også blevet ked a mine efter graviditeten.. Fik dem lavet 1år inden jeg blev graviD så jeg vil gerne ha lavet mine igen, men først efter næste barn, det er trods alt 30.000kr hver gang

Anmeld

19. september 2013

Julie F

xoxotasha skriver:

Jeg fik mine lave større 2 år før jeg fødte min datter. Graviditeten ødelagde deres flotte udseende. Ikke amningen men graviditeten. Jeg har for 1,5 måned siden fået rettet dem igen, fjernet hud og kirtelvæv og flyttet brystvorter så de igen er nogenlunde ens. Jeg ville vente hvis jeg var dig. 

Og det er lige præcis det jeg frygter også. Men må jeg spørge om du havde meget store bryster før og efter siden det har nødvendigt at lave så meget efter graviditeten? Men ved jo også godt min fornuft siger vent, men øv hvor er det bare træls at være så ked af dem og formentligt så mange år endnu.

Anmeld

19. september 2013

Julie F

Ma-lu skriver:

Jeg er også blevet ked a mine efter graviditeten.. Fik dem lavet 1år inden jeg blev graviD så jeg vil gerne ha lavet mine igen, men først efter næste barn, det er trods alt 30.000kr hver gang

Okay det er også ærgeligt at bruge så mange penge på dem og så efter en graviditet nærmest at kunne starte forfra. Det er dælme mange penge man skal spare op!

Anmeld

19. september 2013

Lukas&Liam<3

Jeg havde også tabt mig 25kg, havde små meget forskellige hægende bryster, fik dem lavet blev gravid. Og nu ligner de jeg ved ikke hvad. Godt nok pænere end før. Men vil helt sikkert ha ventet hvis jeg havde været klogere

Anmeld

19. september 2013

Julie F

Maria&Lukas skriver:

Jeg havde også tabt mig 25kg, havde små meget forskellige hægende bryster, fik dem lavet blev gravid. Og nu ligner de jeg ved ikke hvad. Godt nok pænere end før. Men vil helt sikkert ha ventet hvis jeg havde været klogere

Burde også helt klart vente, og det ender det sikkert også med, men øv hvor er det bare træls. Og særligt de kommende år når man skal i svømmehallen med de små og bare generelt. Ville også være ked af at få dem lavet, blive gravid og skulle have dem lavet om igen!

Anmeld

19. september 2013

AnthonsMor

Julie F skriver:

Halløj d´ damer

Jeg vil vente.. Jeg skal selv have fikset mine bryster, i første omgang skal de bare hejses lidt op De hænger ret meget, og har altid gjort det, men jeg venter til, at vi har fået nummer 2, og pengene er til det selvfølgelig..

Kender et par stykker der har fæet skæve bryster af h til efter de havde været gravide med silicone boobs..

Anmeld

19. september 2013

liten-mamma

Julie F skriver:

Halløj d´ damer

Jeg har en veninde der har fået lavet sine bryster, hun har en datter på 1 måned. Hun er ikke tilfreds med sine bryster længere efter endt graviditet.

Ved det kan være svært at vente, men ville helt klart råde dig til at vente. Det er SÅ synd at bruge masser penge på at få lavet bryster, for at få et barn til og skal betale endnu engang for at få dem lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.