Vil du dele ;-) din/dine lamper i STUEN.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.693 visninger
22 svar
4 synes godt om
19. september 2013

bøllen

Vi har lige lavet vores stue om, eller fået nye møbler. Er blevet så glad for det, men er virkelig på bar bund når det kommer til lamper. 

Kan ikke finde ud af hvad vi har behov for ( ud over VI MANGLER LYS )

så kom - del gerne hvilken lamper i har og hvor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

jydeinden

indtil videre har vi kun to ball lamper indover spisebordet, for mangler EN lampe der kan lyse resten af rummet op

Anmeld

19. september 2013

Sørens

bøllen skriver:

Vi har lige lavet vores stue om, eller fået nye møbler. Er blevet så glad for det, men er virkelig på bar bund når det kommer til lamper. 

Kan ikke finde ud af hvad vi har behov for ( ud over VI MANGLER LYS )

så kom - del gerne hvilken lamper i har og hvor.

Vi købte denne da vi flyttede i ny lejlighed med en meget større stue end vi før havde haft. Først var jeg lidt skeptisk, men den er bare SÅ god...armene er fleksible og vores lille dreng der da var 3 mdr elskede at ligge og kigge op i skærmene der jo er som små spejle. Udover det så giver den et fantastisk lys og man kan vælge at vende skærmene op eller ned efter lyst! Kan fåes på den blå avis helt ned til 500kr. Kan varmt anbefales! Der er en lidt stor klodset marmorfod men vi har bare gemt den nede bag sofaen!

God lampe jagt og tillykke med den "nye" stue!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2013

Ma-lu

Vi har denne her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2013

bøllen

jydeinden skriver:

indtil videre har vi kun to ball lamper indover spisebordet, for mangler EN lampe der kan lyse resten af rummet op

Mangler seriøst også lys  Og så i denne kommende mørke tid. Og jeg er HELT BAR, hvad de skal være

Anmeld

19. september 2013

bøllen

Sørens skriver:

Vi købte denne da vi flyttede i ny lejlighed med en meget større stue end vi før havde haft. Først var jeg lidt skeptisk, men den er bare SÅ god...armene er fleksible og vores lille dreng der da var 3 mdr elskede at ligge og kigge op i skærmene der jo er som små spejle. Udover det så giver den et fantastisk lys og man kan vælge at vende skærmene op eller ned efter lyst! Kan fåes på den blå avis helt ned til 500kr. Kan varmt anbefales! Der er en lidt stor klodset marmorfod men vi har bare gemt den nede bag sofaen!

God lampe jagt og tillykke med den "nye" stue!

Må lige prøve at tjekke dba ud se om jeg kan finde noget. 

Anmeld

19. september 2013

bøllen

Ma-lu skriver:

Vi har denne her

Flot men også stor. Vi har nemlig ikke spisebord i stuen. Så har lidt svært ved hvilken lampe

Anmeld

19. september 2013

lycly

Jeg er helt vild efter at få denne her i sofahjørnet. Vi har hjørnesofa, så to af denne lampe i forskellige højder i hjørnet ville se så fint ud, og give godt med lys

Anmeld

19. september 2013

De3Guldklumper

Vi har en panthella - det giver et dejligt hyggeligt lys sammen med alle mine tændte stearin lys )

Anmeld

19. september 2013

bøllen

LuLy skriver:

Jeg er helt vild efter at få denne her i sofahjørnet. Vi har hjørnesofa, så to af denne lampe i forskellige højder i hjørnet ville se så fint ud, og give godt med lys

Den ser fint ud - og til en fornuftig pris :-)

må lige kikke derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.