barnevogn med motor ? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. september 2013

dollygirl

Hej piger

da jeg er en bette en og min ryg ikke kan klar så meget .... så har jeg brug for jeres hjælp.

Findes der en barnevogn/klapvogn som kører på motor/batteri eller el?

Ligesom de der cykler post mænd har ?

Jeg er gravid og skal snart ha vores 2. barn. Men når jeg skal hentes vores søn fra børnehave og den nyfødte skal med så bliver det tungt at skubbe dem begge i vognen, da jeg havde tænkt på at købe en stå dims til barnevognen så min søn kunne stå på den .. Men det simpelthen for tung for min ryg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm, dagplejernes tvillingevogn er med motor, men jeg tror det er en større udskrivning hvis man skal have sådan en. Har set en "Odder-bil"  komme forbi en dp for at servicetjekke hendes barnevogn, så mon ikk det er Odder der laver dem?? Du kan da ringe til dem og spørge 

Anmeld

19. september 2013

Sara.

I vuggestuen jeg var i praktik i havde vi vogne til 4 børn med motor på. Kan ikke huske hvor de var fra. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til de forskellige fabrikantee, mindes ikke at have set en vogn med motor i en normal baby butik...
Hvor gammel er din søn? Det kan være han kan vendes til at gå eller cykle på løbe cykel afhængig af alder og længde selvfølgelig.

Anmeld

19. september 2013

Kløver

Mor11 skriver:

Hmm, dagplejernes tvillingevogn er med motor, men jeg tror det er en større udskrivning hvis man skal have sådan en. Har set en "Odder-bil"  komme forbi en dp for at servicetjekke hendes barnevogn, så mon ikk det er Odder der laver dem?? Du kan da ringe til dem og spørge 

De er af til brugt på bla den blå avis

Anmeld

19. september 2013

dollygirl

Maja84 skriver:

De er af til brugt på bla den blå avis

Hvad kaldes de?

Anmeld

19. september 2013

l.kjoeller

dollygirl skriver:

Hej piger

da jeg er en bette en og min ryg ikke kan klar så meget .... så har jeg brug for jeres hjælp.

Findes der en barnevogn/klapvogn som kører på motor/batteri eller el?

Ligesom de der cykler post mænd har ?

Jeg er gravid og skal snart ha vores 2. barn. Men når jeg skal hentes vores søn fra børnehave og den nyfødte skal med så bliver det tungt at skubbe dem begge i vognen, da jeg havde tænkt på at købe en stå dims til barnevognen så min søn kunne stå på den .. Men det simpelthen for tung for min ryg

vores dp har en . men om den er til at købe for private ved jeg ikke 

Anmeld

19. september 2013

Kløver

dollygirl skriver:

Hvad kaldes de?

Jeg søgte under sødkende eller tvillingevogne mener jeg. Eller tvillinge barnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.