Mangler du billige briller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
7 svar
3 synes godt om
19. september 2013

dola

Hej
Jeg ved godt det her kommer lidt til at lyde som en reklame, men jeg har lige købt mig et par briller. I alt kom jeg af med 195 for et par briller(inkl. glas) inkl. synstest hos Louis Nielsen. Det er godt nok uden hærdning og antirefleks men med et ok stel, men er faktisk meget glade for dem...!

Der er sikkert nogen der hår dårlige erfaringer med LN, og dette er ikke en reklame for dem desideret, men et fifs til dem der ikke har så mange penge at gøre med i dagligdagen(er selv studerende og sidder meget bag skærmen og læser)!

Håber I alle vil få en vidunderlig dag!

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

isabellasmor

dola skriver:

Hej
Jeg ved godt det her kommer lidt til at lyde som en reklame, men jeg har lige købt mig et par briller. I alt kom jeg af med 195 for et par briller(inkl. glas) inkl. synstest hos Louis Nielsen. Det er godt nok uden hærdning og antirefleks men med et ok stel, men er faktisk meget glade for dem...!

Der er sikkert nogen der hår dårlige erfaringer med LN, og dette er ikke en reklame for dem desideret, men et fifs til dem der ikke har så mange penge at gøre med i dagligdagen(er selv studerende og sidder meget bag skærmen og læser)!

Håber I alle vil få en vidunderlig dag!

Dorte

hold da op det var billigt. mine nuværende kom op på 3000 tror jeg  og det er ikke af noget specielt mærke.....

er det glas til bygningsfejl eller hvordan ? 

Anmeld

19. september 2013

B&J

det er så lækkert for 2 år siden kom vi af med 1200kr

det var 1 par briller til mig + solbriller med styrke

og 1 par briller til min kæreste + solbriller med styrke det er dejligt der er en louis nielsen når man ikke har så mange penge

Anmeld

19. september 2013

dola

isabellasmor skriver:

hold da op det var billigt. mine nuværende kom op på 3000 tror jeg  og det er ikke af noget specielt mærke.....

er det glas til bygningsfejl eller hvordan ? 

Ja jeg har en bygningsfejl og det blev der også korrigeret for...

Anmeld

19. september 2013

sulo

Jo det er billigt, men vil personligt ikke undvære antirefleksen, da lyset i lyskurvene glider ind i hinanden uden for mit vedkommende og da jeg har næsten - 2 og -4 og ikke har lyst til at rende rundt med "Squash" briller er tynde glas et must, så er prisen ikke så billig længere

Ææælsker mine kontaktlinser

Anmeld

19. september 2013

dola

sulo skriver:

Jo det er billigt, men vil personligt ikke undvære antirefleksen, da lyset i lyskurvene glider ind i hinanden uden for mit vedkommende og da jeg har næsten - 2 og -4 og ikke har lyst til at rende rundt med "Squash" briller er tynde glas et must, så er prisen ikke så billig længere

Ææælsker mine kontaktlinser

Tja er ikke klar til kontakt linser endnu, så jeg vil lige vende mig til briller inden jeg kaster mig ud i de andre..
Men altså med antirefleks og hærdning koster de 700 kr hvilket jeg jo heller ikke er så slemt, synes de fleste andre steder ville have 1000 kr alene for glas og så kom stel oveni..

Skal bestemt også have hærdet glas og antirefleks i mine næste briller, men det her er en god og billig startbrille til mig det næste halve års tid..

Anmeld

19. september 2013

sulo

dola skriver:

Tja er ikke klar til kontakt linser endnu, så jeg vil lige vende mig til briller inden jeg kaster mig ud i de andre..
Men altså med antirefleks og hærdning koster de 700 kr hvilket jeg jo heller ikke er så slemt, synes de fleste andre steder ville have 1000 kr alene for glas og så kom stel oveni..

Skal bestemt også have hærdet glas og antirefleks i mine næste briller, men det her er en god og billig startbrille til mig det næste halve års tid..

Ja som start brille er det en fin pris, har selv været linsebruger i over 10 år og briller siden 10 klasse, så det er jo lidt en anden vinkel

Anmeld

19. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Produktionsomkostningerne ved at lave briller er faktisk rigtig lave. Grunden til at de fleste briller alligevel er så dyre er på grund af det italienske firma Luxottica. De kontrollerer stort set hele markedet (omkring 80%). De producerer stort set alle designer brands såsom Gucci, Chanel, Oakley og Ray Ban. Derudover så ejer eller styrer de mange af detailbutikkerne, dog i begrænset omfang i Europa. Deres indflydelse er derved enorm på priserne. Der er ihvertfald ikke meget konkurrence.

Når man så ser briller i det prisleje, så synes man det er meget billigt. Men reelt er det bare alt det andet der er meget dyrt  

Men det er stadigvæk fedt! Lad os få flere billigere alternativer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.