Mens igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
17 svar
5 synes godt om
19. september 2013

FrkRaarup

Heeey piger

Jeg blødte en hel måned for ikke så længe siden. Det stoppede så d. 2/9 og nu er jeg så småt begyndt at bløde igen!?

Er det normalt? 17 dage uden mens er godt nok ikke mange i mit hoved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

B&J

jeg tror jeg ville ringe til lægen og få en god snak

Anmeld

19. september 2013

FrkRaarup

B&J skriver:

jeg tror jeg ville ringe til lægen og få en god snak

'god snak' ?? Om hvad?

Anmeld

19. september 2013

B&J

FrkRaarup skriver:

'god snak' ?? Om hvad?

ja omkring din mens kan jo være din har en ide hvorfor den gør som den gør

Anmeld

19. september 2013

FrkRaarup

B&J skriver:

ja omkring din mens kan jo være din har en ide hvorfor den gør som den gør

Sidst hvor jeg blødte sagde han bare 'den bliver nok normal igen, se tiden an'...

Anmeld

19. september 2013

B&J

FrkRaarup skriver:

Sidst hvor jeg blødte sagde han bare 'den bliver nok normal igen, se tiden an'...

jamen så syntes jeg bestemt du skal se tiden an for ens mens kan jo sagtens hoppe rundt

Anmeld

19. september 2013

FrkRaarup

B&J skriver:

jamen så syntes jeg bestemt du skal se tiden an for ens mens kan jo sagtens hoppe rundt

At at bløde 1 måned og så igen blive 17 dage efter syns jeg er lidt vildt? Det er trods alt 7 måneder siden jeg fødte.. Med ammestop efter 19 dage.

Anmeld

19. september 2013

B&J

FrkRaarup skriver:

At at bløde 1 måned og så igen blive 17 dage efter syns jeg er lidt vildt? Det er trods alt 7 måneder siden jeg fødte.. Med ammestop efter 19 dage.

ja men også der for jeg syntes du skal gå til lægen igen fordi jeg syntes det var vildt..

Anmeld

19. september 2013

esioul

FrkRaarup skriver:

Heeey piger

Jeg blødte en hel måned for ikke så længe siden. Det stoppede så d. 2/9 og nu er jeg så småt begyndt at bløde igen!?

Er det normalt? 17 dage uden mens er godt nok ikke mange i mit hoved!

17 dage er alt for lidt, for at kunne opnå en graviditet. Der skal gå 10-14 dage fra ægløsning til mens.

Jeg tror dine hormoner er godt og grundigt forstyrret.

Jeg ville nok se tiden an indtil næste blødning og se om der går ligeså kort tid i mellem.

Ellers ville jeg hive fat i lægen og forklare dit bløsningsmønster. Så må han henvise dig til en gynækolog.

Anmeld

19. september 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

17 dage er alt for lidt, for at kunne opnå en graviditet. Der skal gå 10-14 dage fra ægløsning til mens.

Jeg tror dine hormoner er godt og grundigt forstyrret.

Jeg ville nok se tiden an indtil næste blødning og se om der går ligeså kort tid i mellem.

Ellers ville jeg hive fat i lægen og forklare dit bløsningsmønster. Så må han henvise dig til en gynækolog.

Årh.. Ja, det er sandt..

Tror også de hormoner er skide forvirret... Har også tænkt over at jeg gerne vil til gyn., for lige som at se om det hele er i orden..
(Må man tage sin mand med til gyn.,?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.